Locked In (2017)

Thriller

geregisseerd door Damián Romay
met Josie Davis, Ryan Paevey en Kaleigh Rivera

Sinds haar vader omgebracht werd zorgt Taylor voor haar moeder die aan pleinvrees lijdt. Ze wonen samen op een boerderij, maar Taylor wil verhuizen en gaan samenwonen met haar vriend, Blake. Taylor is van plan haar moeder het nieuws te vertellen, maar moet wachten omdat er een storm verwacht wordt. Terwijl Taylor zich voorbereidt op de storm belt er een vreemdeling aan met de vraag of hij op de boerderij kan verblijven. Taylor gaat akkoord, maar ontdekt dat de man niet te vertrouwen is.

Ik vind deze film niet de moeite waard om te kijken.
Slecht opgezet verhaal en slecht acteerwerk.

avatar van schumacher
Slecht acteerwerk, simpel verhaaltje al hoeft het daarom niet slecht te zijn maar degene die het voor mij echt verpest is die moeder, hoe oliedom kan je iemand laten overkomen lol, was gewoon lachwekkend.
De opzet vond ik wel leuk, ik heb toch verder gekeken omdat ik gewoon wou zien wat er nog allemaal zou gebeuren.

avatar van mixmaster
Doorsnee RTL8 TV filmpje met een zeer voorspelbaar verhaaltje en zwak acteerwerk.
Alle clichés komen voorbij en spannend wordt het nergens, kortom....een slappe hap.