• 11.288 nieuwsartikelen

Met onder meer: Aaron Paul, Emily Ratajkowski en Riccardo Scamarcio

Gesproken taal: Engels

Releasedatum: 8 november 2018

Plot Welcome Home

"Betrayal hurts. Jealousy kills."

In een laatste poging om hun afbrokkelende relatie nog een kans te geven huren Bryan en Cassie een prachtige, romantische villa op het Italiaanse platteland via een home-sharing-website genaamd "Welcome Home". Al snel na aankomst raakt Cassie bevriend met Federico, de aardige, knappe vreemdeling die vlakbij woont. Bryan voelt zich onmiddellijk bedreigd door Federico's knappe uiterlijk en charme en Cassie raakt van streek door de jaloezie van Bryan.

avatar van Mysterie-schrijver

Mysterie-schrijver

Mooie locatie, minder goed geacteerd. Ik vond het verhaal wel heel apart en dat einde had ik ook totaal niet zien aankomen. Zo zie je maar, alles voor het geld

avatar van Collins

Collins

Op vakantie in Italië in een gerenoveerd klooster omgeven door een schitterend heuvellandschap proberen Bryan en Cassie hun relatie weer op het goede spoor te krijgen. Welcome Home lijkt in eerste instantie af te stevenen op een relatiedrama, ware het niet dat de score daarvoor net iets te onheilspellend klinkt.

Welcome Home ontwikkelt zich dan ook tot een psychologische thriller. Het scenario is niet heel verrassend en de spanningsboog is gebaseerd op obligate gebeurtenissen. Heel solide geënsceneerd en met een onverwachte maar te lang uitgesponnen finale genereert de film maar weinig spanning.

Het acteerwerk is ok. Aaron Paul en Emily Ratajkowski weten met enige geloofwaardigheid zaken als jaloezie en schuld voor het voetlicht te brengen. De onheilspellende dreiging dringt zich daartussen onmiskenbaar en banaal op en maakt de film uiteindelijk tot een weinig verrassende B-film.

avatar van cornelis2

cornelis2

Ondanks alle vorige reviews krijgt deze film nog net een bijna voldoende van mij. De beide hoofdrolspelers deden het (toch) niet zo onaardig. En deze regio is leuk om naar te kijken en Todi is een aardig plaatsje. En ik wilde wel weten hoe het zou aflopen. Blijft over dat het script gejat is uit een andere film en dat Scamarcio in het geheel niet overtuigt en met zijn ogen rollend een typisch staaltje aan vreselijke overacting laat zien.

avatar van bjerik76

bjerik76

apart dat deze film die hier beoordeeld word vanaf 16 jaar overdag rond 14:30 word uitgezonden op RTL5.

maar ben wel benieuwd...