Abandoned (2015)

Nieuw-Zeeland
Avontuur / Drama

geregisseerd door John Laing
met Dominic Purcell, Peter Feeney en Owen Black

Het waargebeurde verhaal van vier mannen en hun gevecht tegen de elementen. De vier vertrekken op een zeiljacht voor een plezierreis. Maar een ongekend zware storm slaat plotseling toe. Een enorme vloedgolf doet het jacht omslaan en de vier moeten al hun overlevingsinstinct uit de kast halen om het er onder barre omstandigheden levend vanaf te brengen. Ze moeten niet alleen de strijd tegen de elementen en de oceaan aangaan, maar ook onderling wantrouwen en geweld het hoofd bieden...

Het heeft even geduurd maar eindelijk een meer dan redelijk drama met in een van de hoofdrollen Dominic Purcell.

redelijk , maar ook niet meer dan dat , vond a drift beter