Cop and a Half: New Recruit (2017)

Canada
Komedie / Familie

geregisseerd door Jonathan A. Rosenbaum
met Lou Diamond Phillips, Lulu Wilson en Wallace Shawn

Detective Mark Simmons kan de dief 'The Badge Bandit' - een grapjas die maar al te graag de politie en de autoriteiten voor schut zet - maar niet vatten. De kleine Karina Foley is twaalf jaar en droomt ervan agent te worden. Ze komt in aanraking met rechercheur Simmons en wil koste wat kost bewijzen dat ze echt rechercheur-skills heeft. Wanneer Simmons Karina wil negeren, doet de commissaris het ondenkbare: ze samen in een team zetten. Samen gaan ze verder in hun missie 'The Badge Bandit' te ontmaskeren.

Het lang verwachte vervolg op Cop & ½ (1993).