1 Mile to You (2017)

Drama / Sport

geregisseerd door Leif Tilden
met Billy Crudup, Graham Rogers en Liana Liberato

De tiener Kevin verliest zijn vriendin Ellie in een ongeluk en ontdekt dat het hardlopen hem helpt om te gaan met haar dood. Hij ontmoet Henny die hem door zijn pijn heen helpt en hij vindt ook steun van een coach die hem helpt met zijn sportprestaties. Langzaamaan groeit Kevin als persoon en als atleet.

Prachtige film over hoe mensen omgaan als ern dierbare overlijd. Echt mooie film