De Toutes Mes Forces (2017)

1 stem

Frankrijk

geregisseerd door Chad Chenouga en Christine Paillard
met Khaled Alouach, Yolande Moreau en Laurent Xu

Nassim zit voor het eerst op een Parijse middelbare school en lijkt even onbekommerd als zijn kameraden. Niemand vermoedt dat hij werkelijkheid net zijn moeder verloren heeft en elke avond naar een tehuis gaat. Ondanks de vriendelijkheid van de directrice weigert hij te worden gelijkgesteld met de jongeren van dit centrum. Net als een koorddanser navigeert Nassim tussen zijn twee levens, die aan hem moeten voldoen tegen elke prijs...