Take Me (2017)

Komedie / Misdaad

geregisseerd door Pat Healy
met Taylor Schilling, Pat Healy en Alycia Delmore

Ray is een jonge ondernemer die is gespecialiseerd in hoogwaardige gesimuleerde ontvoeringen. Wanneer een mysterieuze klant hem boekt voor een weekend met een leuke som in geld in het vooruitzicht grijpt Ray de kans aan. Het werk blijkt echter niet helemaal zoals hij had voorgesteld.

avatar van horizons
Een beetje weird maar wel vermakelijk. Het pretendeert nergens meer te zijn dan het is en dat maakt dat de film gewoon lekker wegkijkt. De speelduur is gelukkig ook erg kort zodat het allemaal bij de basis blijft en geen onnodige zijpaden worden bewandelt.

avatar van IH88
A good hostage is hard to find.

Hier kan ik weinig mee. Vergezocht verhaal, op momenten pijnlijk ongrappig, weinig spanning en twists in het verhaal die je van ver ziet aankomen. Ontvoeringen die worden nagespeeld om de cliënt wat spanning in zijn/haar leven te geven. Maar wat nou als een cliënt het te ver doorvoert en zelfs de 'ontvoerder' zich afvraagt of het allemaal wel echt is. Leuk concept, maar in de handen van regisseur en hoofdrolspeler Pat Healy wordt het al snel een saaie bedoening. Zeker omdat Healy zelf als acteur ook erg saai is. Lichtpuntje is Schilling, die nog wat leven in de brouwerij brengt.

avatar van Chelsea94
Apart verhaal maar extreem saai gebraxht. Veel gepraat en verder is het weinig interessants.

avatar van Pazmaster
Een wat vreemd concept maar zeker wel origineel, en daar hou ik wel van. Simpel maar doeltreffend. Grappige humor en de cast speelt ook leuk. Schilling is trouwens ook geen straf om naar te kijken. Ik vond het verfrissend en heb me hier prima mee vermaakt.

avatar van john mcclane 2
Een niet bijster goed regie debuut van Pat Healy , die tevens de hoofdrol speelt .
De soundtrack met de trombones lijkt weg gelopen uit desperate house wifes .
De locatie's zijn ook niet erg divers , waardoor het een soort toneel stuk vibe krijgt .
Taylor Schilling is prima in haar rol , en Healy doet het ook aardig .
door de korte speelduur en het geinige einde is het geen vervelende film , maar ook zeker niet bijzonder genoeg voor een dikke voldoende ,
2, 5 *