Genre: Drama / Oorlog
Speelduur: 113 minuten
Oorsprong:
Verenigd Koninkrijk
Geregisseerd door: Fernando Coimbra
Met onder meer: Nicholas Hoult, Henry Cavill en Logan Marshall-Green
IMDb beoordeling: 6,3 (27.139)
Gesproken taal: Arabisch en Engels
On Demand:
- Bekijk via Netflix
- Niet beschikbaar op Pathé Thuis
- Niet beschikbaar op Videoland
- Niet beschikbaar op Amazon Prime
- Niet beschikbaar op Disney+
- Niet beschikbaar op Google Play
- Niet beschikbaar op meJane
Plot Sand Castle
"Home is a war away"
'Sand Castle' volgt een militaire eenheid die in een onveilig Iraaks dorpje, Baqubah genaamd, een watersysteem moet repareren. Sommige dorpelingen stellen hun komst op prijs, maar er zijn inwoners die hun nabijheid als vijandelijkheid opvatten. Zij zien hen liever vertrekken en zijn bereid geweld toe te passen.
Externe links
Acteurs en actrices
Sergeant Harper
Matt Ocre
Captain Syverson
Haring
Sergeant Burton
1st LT Anthony
Sergeant McGregor
Sergeant Dylan Chutsky
Enzo
Kadeer
Video's en trailers
Reviews & comments
Pazmaster
-
- 2653 berichten
- 5141 stemmen
Redelijk filmpje over een aantal soldaten in Irak die zich in een hopeloze situatie bevinden. Er wordt niet slecht gespeeld en het ziet er best aardig uit, maar de actie is ook weer niet spectaculair. Het einde valt een klein beetje tegen. Redelijk dus maar meer ook niet.
Kondoro
-
- 10693 berichten
- 2485 stemmen
Sand Castle
Gisteren totaal onverwachts ‘Sand Castle’ gezien maar, achteraf toch wel iets tegengevallen. Netflix komt hier weer met hun eigen film aangezet en ik ben van mening dat ze iets te veel inkopen en dus ook zo slechte dingen beginnen aan te bieden, al was dit niet ‘zo slecht voor woorden’ maar, de film had tientallen keren beter gekund en dat kwam vooral voor het dunne en vooral saaie concept dat deze film met zich mee sleept! Oké, goed: ik heb me ook echt wel weten te vermaken op sommige momenten maar, dat kwam puur vooral door de actie waar de film zich mee mengt (bijvoorbeeld de inval s’ nachts was prima vermaak).
Ik moet zeggen dat de trailer mij aansprak maar, ik wil niet meer uitgaan van trailers aangezien dat altijd de totale film verpest, een hype-modus ook wel en dan tegenvallend onder het kijken. Sand Castle weet vaak wel vaart te drukken in de film maar, ik kon maar niet wennen aan het concept en dan is de film soms nog wel warrig in elkaar gezet. Met voorbeeld het hoofdconcept draait erom dat de groep van Sgt. Harper dat en stad voor water moet voorzien. Daarbij worden vooral verschillende scenes gebruikt dat we de truck op en neer zien rijden en mensen van water moeten voorzien.
De film begint bij een introductie van vooral soldaat Ocre. Een jongen dat helemaal het leger niet in wou maar, dit vooral voor geld deed om zijn studie aan een universiteit te kunnen betalen. Hierbij worden we gelijk in de scene gedrukt dat hij zijn hand plet met de deur van een humvee en hiermee wilt voorkomen dat hij uitgezonden word naar oorlog’s gebied, dit lukt niet want de dokter heeft ergere verwondingen gezien bij soldaten die ook gewoon weg gingen dus, hij moest mee. Wanneer dit is gebeurd gaan we vooral naar het Irakese gedeelte waar Sgt. Harper zijn team naar toe worden gestuurd om een stad te voorzien van water want de U.S. soldaten hebben het water systeem kapot gemaakt en moeten dit zelf repareren om zo het vertrouwen van de inwoners terug te winnen. Wat wij vooral niet weten bij het zien van de film, en wat de soldaten in zoverre nog niet weten is gewoon het feit dat de mensen die daar wonen extreem bang zijn voor iets. Voor wat krijg je ook nog netjes te horen toen Orce werd benaderd door een school directeur aangezien hij graag water wou hebben. Ocre vertelde hem of hij bepaalde mensen weet te vinden die voor hem willen werken en of deze personen dan om een bepaalde tijd langs willen komen. De directeur wil wat doen inruil voor water, zo kreeg ik het idee. Wanneer de soldaten het water inleveren vragen ze de school directeur om 1 ding, arbeiders. Ze krijgen de arbeiders nadat de sjeik geweigerd had en ze gaan rustig aan het werk. De sjeik had voor een ding gewaarschuwd. De VS heeft overdag de leiding in het land, in de avonden komen de jihadisten aan het werk en zo wou hij niet mee werken hier aan.
Toch heeft de directeur met zijn team dit ook wel van dichtbij meegemaakt, dat volgens mij een werknemer (?) of wie het ook was ondersteboven aan een paal hing en in de fik was gezet. Dit deed de Amerikanen en de Irakezen wel wat, en vooral de Amerikanen gingen aan het werk uitvalbasissen van de jihadisten aan vallen (althans eentje wel gepakt. Wanneer dit allemaal voorbij is komen we uit bij een aanslag op het waterstation, ze hebben dus gewerkt voor jan lul, en dan eindigt de film best snel maar ook echt saai. Ocre krijgt snel te horen dat hij huiswaarts moest en zonder pardon word de film daar afgekapt, had hem graag nog thuis willen zien komen o.i.d..
De film is dus erg afwisselend, het einde is bijvoorbeeld echt k.*.t. maar tussendoor worden er gave beelden geschoten, film had echter wel iets beter gekund en de actie is niet bepaald om over naar huis te schrijven, nogal dun en weinig spanning. Prima om een keer te zien, daar echt niet van maar, ondanks de vele competitie in deze film genre-wereld is er niet echt iets spectaculairs aan Sand Castle en vond ik het vaak maar een lange zit.
2.5*
schumacher
-
- 3887 berichten
- 3612 stemmen
Ik vond dit zeker geen slechte film.
Het is geene saving private ryan of hacksaw ridge.
De acteurs zijn oke en het is een goed verhaal.
Dit is geen aktie film, het is een oorlogs drama.
Zeker leuk om eens gezien te hebben.
Kondoro
-
- 10693 berichten
- 2485 stemmen
Het is geene saving private ryan
Slechte vergelijking al zeg ik het zelf.
kappeuter (crew films)
-
- 72623 berichten
- 5779 stemmen
Bericht verplaatst naar Film > Algemeen > Netflix
schumacher
-
- 3887 berichten
- 3612 stemmen
Er staat oorlog dus de vergelijking mag zeker gemaakt worden.
Oorlog / Drama bij beide films.
En ik ben het dus niet eens met de negatieve reacties hier, ik vond die echt deftig, niet de top neen, ik heb al beter gezien maar zeker een degelijke film.
Kondoro
-
- 10693 berichten
- 2485 stemmen
Er staat oorlog dus de vergelijking mag zeker gemaakt worden.
Oorlog / Drama bij beide films.
En ik ben het dus niet eens met de negatieve reacties hier, ik vond die echt deftig, niet de top neen, ik heb al beter gezien maar zeker een degelijke film.
Een film als dit kun je beter vergelijken met Jarhead (2005) (dan heb ik eigenlijk alweer een te goeie uitgekozen). Deze film is niet vergelijkbaar met top films, daar is deze echt te slecht voor en al helemáál niet met zo'n mooie tweede wereldoorlog klassieker. Dan mag er wel oorlog staan, gaat er ook echt wel om in wat voor context/concept deze film staat.
coumi
-
- 1391 berichten
- 11671 stemmen
Wat mij betreft geslaagd, beter dan verwacht eigenlijk. Is gewoon een degelijk verslag van hoe destijds in Irak oorlog moest worden gevoerd. Bedrieglijk rustig leek het aldaar, maar het gevaar en de vijandigheden lagen constant op de loer. Die boodschap wil Coimbra overbrengen met Sand Castle denk ik, en het resultaat is bevredigend en ligt dicht bij de realiteit. Hoult doet het verrassend goed in de hoofdrol als de angstige soldaat die in den beginne liever vandaag dan morgen naar huis terugkeert, maar gaandeweg toch emotioneel betrokken raakt bij de gebeurtenissen. De moeite waard.
Kondoro
-
- 10693 berichten
- 2485 stemmen
Is gewoon een degelijk verslag van hoe destijds in Irak oorlog moest worden gevoerd. Bedrieglijk rustig leek het aldaar, maar het gevaar en de vijandigheden lagen constant op de loer.
Zo zit elke oorlog in elkaar als een bepaald team/land zich in een oorlogsgebied begeeft. Meestal weten de tegenstanders alle slimme plekken en is daardoor het gevaar zeer groot. Kijk maar naar de Vietcong oorlog, die was erg gevaarlijk, dat maakt deze film dan helaas ook niet speciaal.
tn2543
-
- 443 berichten
- 1099 stemmen
Wel een goede film. Was op veel momenten erg spannend maar verloor ook soms mijn aandacht. Ik heb betere oorlogsfilms gezien. Anderzijds was deze film niet heel slecht en gaf naar mijn gevoel en realistisch beeld van de dramatiek op dat moment..
Waku
-
- 5155 berichten
- 6262 stemmen
Sand Castle
Gisteren totaal onverwachts ‘Sand Castle’ gezien maar, achteraf toch wel iets tegengevallen. Netflix komt hier weer met hun eigen film aangezet en ik ben van mening dat ze iets te veel inkopen en dus ook zo slechte dingen beginnen aan te bieden, al was dit niet ‘zo slecht voor woorden’ maar, de film had tientallen keren beter gekund en dat kwam vooral voor het dunne en vooral saaie concept dat deze film met zich mee sleept! Oké, goed: ik heb me ook echt wel weten te vermaken op sommige momenten maar, dat kwam puur vooral door de actie waar de film zich mee mengt (bijvoorbeeld de inval s’ nachts was prima vermaak).
Ik moet zeggen dat de trailer mij aansprak maar, ik wil niet meer uitgaan van trailers aangezien dat altijd de totale film verpest, een hype-modus ook wel en dan tegenvallend onder het kijken. Sand Castle weet vaak wel vaart te drukken in de film maar, ik kon maar niet wennen aan het concept en dan is de film soms nog wel warrig in elkaar gezet. Met voorbeeld het hoofdconcept draait erom dat de groep van Sgt. Harper dat en stad voor water moet voorzien. Daarbij worden vooral verschillende scenes gebruikt dat we de truck op en neer zien rijden en mensen van water moeten voorzien.
De film begint bij een introductie van vooral soldaat Ocre. Een jongen dat helemaal het leger niet in wou maar, dit vooral voor geld deed om zijn studie aan een universiteit te kunnen betalen. Hierbij worden we gelijk in de scene gedrukt dat hij zijn hand plet met de deur van een humvee en hiermee wilt voorkomen dat hij uitgezonden word naar oorlog’s gebied, dit lukt niet want de dokter heeft ergere verwondingen gezien bij soldaten die ook gewoon weg gingen dus, hij moest mee. Wanneer dit is gebeurd gaan we vooral naar het Irakese gedeelte waar Sgt. Harper zijn team naar toe worden gestuurd om een stad te voorzien van water want de U.S. soldaten hebben het water systeem kapot gemaakt en moeten dit zelf repareren om zo het vertrouwen van de inwoners terug te winnen. Wat wij vooral niet weten bij het zien van de film, en wat de soldaten in zoverre nog niet weten is gewoon het feit dat de mensen die daar wonen extreem bang zijn voor iets. Voor wat krijg je ook nog netjes te horen toen Orce werd benaderd door een school directeur aangezien hij graag water wou hebben. Ocre vertelde hem of hij bepaalde mensen weet te vinden die voor hem willen werken en of deze personen dan om een bepaalde tijd langs willen komen. De directeur wil wat doen inruil voor water, zo kreeg ik het idee. Wanneer de soldaten het water inleveren vragen ze de school directeur om 1 ding, arbeiders. Ze krijgen de arbeiders nadat de sjeik geweigerd had en ze gaan rustig aan het werk. De sjeik had voor een ding gewaarschuwd. De VS heeft overdag de leiding in het land, in de avonden komen de jihadisten aan het werk en zo wou hij niet mee werken hier aan.
Toch heeft de directeur met zijn team dit ook wel van dichtbij meegemaakt, dat volgens mij een werknemer (?) of wie het ook was ondersteboven aan een paal hing en in de fik was gezet. Dit deed de Amerikanen en de Irakezen wel wat, en vooral de Amerikanen gingen aan het werk uitvalbasissen van de jihadisten aan vallen (althans eentje wel gepakt. Wanneer dit allemaal voorbij is komen we uit bij een aanslag op het waterstation, ze hebben dus gewerkt voor jan lul, en dan eindigt de film best snel maar ook echt saai. Ocre krijgt snel te horen dat hij huiswaarts moest en zonder pardon word de film daar afgekapt, had hem graag nog thuis willen zien komen o.i.d..
De film is dus erg afwisselend, het einde is bijvoorbeeld echt k.*.t. maar tussendoor worden er gave beelden geschoten, film had echter wel iets beter gekund en de actie is niet bepaald om over naar huis te schrijven, nogal dun en weinig spanning. Prima om een keer te zien, daar echt niet van maar, ondanks de vele competitie in deze film genre-wereld is er niet echt iets spectaculairs aan Sand Castle en vond ik het vaak maar een lange zit.
2.5*
Gelukkig wordt er streng op spoilers gelet op deze site. Man, man, man......houdt er rekening mee dat veel film liefhebbers Moviemeter lezen om een idee te krijgen of het kijken naar de betreffende film waard is. Niet om het hele verhaal en alle scenes stap voor stap uitgemeten te krijgen. Zou je zelf toch ook niet willen lijkt mij?
Waku
-
- 5155 berichten
- 6262 stemmen
Ook al zijn er vele voorgangers die hetzelfde pad practisch bewandelen, toch is dit oorlogsverhaal prima te genieten. "Sand Castle" bevat alle gewenste ingredienten.
Er is de onderlinge broederschap, wat de film vooral doet denken aan "Jarhead".
Maar er is ook drama, strijd en actie.
Alles uiterst realistisch in beeld gebracht, soms tikkeltje hard.
3.5*
Kondoro
-
- 10693 berichten
- 2485 stemmen
Gelukkig wordt er streng op spoilers gelet op deze site. Man, man, man......houdt er rekening mee dat veel film liefhebbers Moviemeter lezen om een idee te krijgen of het kijken naar de betreffende film waard is. Niet om het hele verhaal en alle scenes stap voor stap uitgemeten te krijgen. Zou je zelf toch ook niet willen lijkt mij?
Ik heb alle gevoelige informatie gewoon in de spoilers gegooid en de informatie wat niet in de spoilers staat word sowieso weggeven in de plotomschrijving of trailer, ik snap nu niet wat je bedoelt. Daarnaast is dit gewoon mijn film verslag en persoonlijke mening, daar is MovieMeter ook voor gemaakt. Wat je niet wilt lezen daar moet je door heen scrollen.
james_cameron
-
- 5969 berichten
- 9108 stemmen
Prima Netflix-original, deze (anti-)oorlogsfilm die de volledige speelduur de juiste snaar weet te raken. Geen moraallesjes dus en geen zoetsappig gedoe. Nicholas Hoult is uitstekend in de hoofdrol en de film ziet er tot in de puntjes verzorgd uit, inclusief een aantal overtuigend in beeld gebrachte aktiescenes. Kan zich meten met een genregenoot als Jarhead.
scorsese
-
- 11780 berichten
- 10189 stemmen
Redelijke film over een soldaat die zich niet thuis voelt in het leger tot hij op een nieuwe missie wordt gestuurd. Het duurt nogal even voordat het verhaal goed op gang komt en ook het hoofdpersonage had wat beter uitgewerkt mogen worden. Wel een aantal goeie (actie-)scenes en de film ziet er verder ook goed uit en ook de casting is prima.
pumba
-
- 25 berichten
- 786 stemmen
Geen topper maar zeker de moeite waard om te kijken. De film keek makkelijk weg en het balans tussen drama en actie was prima uitgewerkt. Acteurs hebben het verhaal goed overgebracht en vond het geen moment saai.
Enige minpunt van de film vond ik het redelijk afgekapte einde... naar mijn zegge had dat wel iets meer aandacht mogen krijgen.
Al met al toch een ruime voldoende
IH88
-
- 8752 berichten
- 3080 stemmen
“A war story can't be true unless it's got some shame attached to it.”
De zinloosheid van de oorlog. Soms ontkom je er niet aan om oorlog te voeren, maar Sand Castle laat zien hoe zinloos het kan zijn. Een never ending cycle met op elke actie een tegenreactie. En je ziet wat het met militairen kan doen. Matt Ocre (Hoult) is een slimme, wat naïeve maar vooral pacifistische gast die je door de oorlog steeds meer ziet veranderen. Sterk geacteerd door Hoult.
De film komt wat langzaam op gang, maar zodra ze beginnen te werken aan de waterleidingen in een klein stadje in Irak wordt het beter. De hitte is bijna letterlijk voelbaar en de actiescènes zijn sterk in beeld gebracht. Op het einde zie je de verandering bij Ocre. De jongeman, die geen zin had in de oorlog, is veranderd in een man die zijn kamerdaden niet in de steek wil laten. Dat kun je ook positief uitleggen, maar door al het voorgaande kun je er wel je vraagtekens bij zetten
willemfilm
-
- 607 berichten
- 626 stemmen
Een behoorlijk goede film. Er zijn er meer van dit genre. Blackhawke down niveau is het niet. Een (1)"private" staat hier centraal. Patriotische Amerikaanse film. Realistisch in beeld gebracht.
hoffhaan
-
- 772 berichten
- 2141 stemmen
Toch wel sterke enigszins onder gewaardeerde film. Goede actie en de oorlog wordt weergegeven op een manier waarvan ik als leek denk zo zou het kunnen zijn, realistisch dus. Ik heb ervan genoten. 3.5
knusse stoel
-
- 3142 berichten
- 3751 stemmen
“A war story can't be true unless it's got some shame attached to it.”
De zinloosheid van de oorlog. Soms ontkom je er niet aan om oorlog te voeren, maar Sand Castle laat zien hoe zinloos het kan zijn. Een never ending cycle met op elke actie een tegenreactie. En je ziet wat het met militairen kan doen. Matt Ocre (Hoult) is een slimme, wat naïeve maar vooral pacifistische gast die je door de oorlog steeds meer ziet veranderen. Sterk geacteerd door Hoult.
De film komt wat langzaam op gang, maar zodra ze beginnen te werken aan de waterleidingen in een klein stadje in Irak wordt het beter. De hitte is bijna letterlijk voelbaar en de actiescènes zijn sterk in beeld gebracht. Op het einde zie je de verandering bij Ocre. De jongeman, die geen zin had in de oorlog, is veranderd in een man die zijn kameraden niet in de steek wil laten. Dat kun je ook positief uitleggen, maar door al het voorgaande kun je er wel je vraagtekens bij zetten
Een fraaie oorlogsfilm met helaas bijbehorend oorlogsgeweld. Vorige week "Black hawk down" gezien en deze film haalt dat niveau niet maar is dan ook anders qua opbouw en verhaal. Onze waardering is een mooie 7+!
kleez
-
- 849 berichten
- 1207 stemmen
‘Sorry’, vond dit een goede film. Stom einde? Neu vond ik ook niet!
Weet iemand alleen waarom (specifiek) hij naar huis werd gestuurd?
Het is geen Jarhead, maar vond dit zeker een goede film!!
martijn011
-
- 1997 berichten
- 1296 stemmen
Met deze bloedhete temperaturen maar eens een film opgezocht die zich afspeelt in een nog hetere leefomgeving.
De film speelt zich af tijdens de inval van de VS in Irak en we volgen een groepje soldaten wat als missie heeft om een watersysteem te repareren.
Ik heb me eigenlijk prima vermaakt met deze Netflix-original. Alhoewel ik vooral het karakter van hoofdpersoon Matt Ocre, vertolkt door acteur Nicholas Hoult, totaal niet uit de verf vond komen, is de rest van de cast wel goed op dreef.
Wat me het meest opviel in positieve zin waren de actiescènes en het scheppen van de sfeer die in zo'n gebied hangt. Kwam beide erg overtuigend over.
Verder is dit geen heel memorabele film, ik vraag me af wat ik er over een paar jaar nog van weet, maar wel een hele onderhoudende.
Ruim voldoende.
frans123
-
- 3854 berichten
- 1000 stemmen
Gelukkig wordt er streng op spoilers gelet op deze site. Man, man, man......houdt er rekening mee dat veel film liefhebbers Moviemeter lezen om een idee te krijgen of het kijken naar de betreffende film waard is. Niet om het hele verhaal en alle scenes stap voor stap uitgemeten te krijgen. Zou je zelf toch ook niet willen lijkt mij?
Ik geef de reactie hier op helemaal gelijk..Waarom scene voor scene beschrijven? Schrijf in 4 regels wat je van de film vindt. Iemand die de film gezien heeft leest het niet en iemand die de film niet gezien heeft , leest het ook niet.
frans123
-
- 3854 berichten
- 1000 stemmen
‘Sorry’, vond dit een goede film. Stom einde? Neu vond ik ook niet!
Weet iemand alleen waarom (specifiek) hij naar huis werd gestuurd?
Het is geen Jarhead, maar vond dit zeker een goede film!!
Hij kon het psychisch niet aan. Hij sloeg toch die vast gebonden Irakees in elkaar? Labiele soldaten worden naar huis gestuurd.
frans123
-
- 3854 berichten
- 1000 stemmen
De film toont, zonder dat het misschien de bedoeling is, het klungelige , naïeve , onprofessionele amerikaanse leger dat nooit een guerrila- oorlog zal winnen. ( Zie Vietnam ea.) Hoe stom is het de Irakezen voorzien van water in een stadje, zonder de hele omgeving af te zetten, "safe zone" te creeëren, en zeker de daken ...op 20 meter!!!!. Hummers met een schuttersputje boven op..Prachtig doelwit. Gewoon tanks met 16 cm granaten.!!! Wie doet mij wat?? Ik blaas het hele dorp weg!!! "" Irakezen vragen om voor je te werken. Je zag het lot van de directeur al aankomen...Nooit de vijand in huis halen...Tja de film dan. Traag, saai, een typische " we suck each other dick sfeertje" die zijn doel voorbij schiet..Matige acteurs en het verhaal wilt niet boeien. je ziet het echec aankomen.
Geen propaganda film, integendeel Onnodige slachtoffers. Als Trump de film ziet gaat hij het hele leger hervormen.....lol. Op die manier win je geen enkele oorlog.
Hoe komt een bermbom op een gebouw terecht?
Nixon17
-
- 203 berichten
- 543 stemmen
Net een 6. Film komt nooit lekker op gang, verhaal is matig. Niks is echt zeer goed maar ook niks echt zeer slecht dus kleine voldoende.
Sergio Leone
-
- 4018 berichten
- 2703 stemmen
Redelijk.
Ik kreeg tijdens het kijken vaak een Jarhead-gevoel. Deze film heeft er wat van weg. Maar Sand Castle heeft ook de beperkingen die ik al vaker zag in Netflix Originals (terwijl ik nog maar sinds februari mee op die kar gesprongen ben) - er wordt goed geacteerd door Nicholas Hoult en het is best kundig gemaakt, maar het ontstijgt ook nu weer de degelijkheid niet. Er ontbreekt telkens iets, waardoor nooit écht een (diepe) indruk nalaat. Enkele weken geleden zag ik zo'n andere Netflix Original, The Siege of Jadotville, ook over een dwaas conflict, en die film is perfect vergelijkbaar met deze. Ze kunnen zo in een rijtje van degelijk gemaakte films, die je zo weer vergeten bent.
3
Tarkus
-
- 6409 berichten
- 5314 stemmen
Voor mij een teleurstelling.
Maar ik heb nooit van oorlogsfilms gehouden die zich afspelen in Irak.
Ze hebben me nooit weten te boeien, Tweede Wereldoorlogfilms doen dat wel.
Weet wel dat het allemaal interessant en schokkend is, maar het zegt me weinig.
filmkul
-
- 1870 berichten
- 1872 stemmen
Aardige oorlogsfilm. Her verhaal is realistisch en wordt goed uitgewerkt door Ciombra. De film bewandelt wel de vertrouwde paden. Drama wordt keurig en tijdig afgewisseld met wat actiescenes. Die scènes zien er redelijk uit en zijn ook best spannend. Verder is het allemaal vrij degelijk zonder enige verrassing of memorabel moment. Het acteerwerk is voldoende. Visueel ziet de film er verder goed uit. Prima film, maar niet heel bijzonder. 3.0/3.5
Het laatste nieuws
Welke films worden vanavond uitgezonden op televisie?
Eerste trailer uitgebracht van nieuw seizoen 'Mayor of Kingstown' met Jeremy Renner die is teruggekeerd na zijn heftige ongeluk
De tien best beoordeelde films van de jarige Vince Vaughn (54)
'La La Land' van met Ryan Gosling en Emma Stone vrijdagavond te zien op televisie
Bekijk ook
Beasts of No Nation
Drama / Oorlog, 2015
84 reacties
Anthropoid
Thriller / Oorlog, 2016
101 reacties
Papillon
Biografie / Misdaad, 2017
130 reacties
De Slag om de Schelde
Drama / Oorlog, 2020
372 reacties
The Promise
Drama / Historisch, 2016
56 reacties
Frontière(s)
Horror / Thriller, 2007
293 reacties
Gerelateerde tags
iraqsmall villageoccupationamerican soldiers
Nieuwsbrief MovieMeter
Het laatste film- en serienieuws per e-mail ontvangen?
Populaire toplijsten
- Top 250 beste films aller tijden
- Top 250 beste sciencefiction films aller tijden
- Top 250 beste thriller films aller tijden
- Top 250 beste familie films aller tijden
- Top 250 beste actie films aller tijden
- Top 100 beste films van de laatste jaren
- Top 100 beste films op Netflix
- Top 100 beste films op Disney+
- Top 100 beste films op Pathé Thuis
- Top 50 beste films uit 2020
- Top 50 beste films uit 2018
- Top 50 beste films uit 2019
- Top 25 beste films in het Nederlands
Corporate & Media
Realtimes | Publishing Network
Innovatieweg 20C
7007 CD, Doetinchem, Netherlands
+31(315)-764002
Over MovieMeter
MovieMeter is hét platform voor liefhebbers van films en series. Met tienduizenden titels, die dagelijkse worden aangevuld door onze community, vind je bij ons altijd de film, serie of documentaire die je zoekt. Of je jouw content nou graag op televisie, in de bioscoop of via een streamingsdienst bekijkt, bij MovieMeter navigeer je in enkele klikken naar hetgeen dat voldoet aan jouw wensen.
MovieMeter is echter meer dan een databank voor films en series. Je bent bij ons tevens aan het juiste adres voor het laatste filmnieuws, recensies en informatie over jouw favoriete acteur. Daarnaast vind je bij ons de meest recente toplijsten, zodat je altijd weet wat er populair is op Netflix, in de bioscoop of op televisie. Zelf je steentje bijdragen aan het unieke platform van MovieMeter? Sluit je dan vrijblijvend aan bij onze community.
Social media
Realtimes | Publishing Network
- Registreer |
- Contact ons |
- Over ons |
- Adverteren |
- MovieMeter Films Wiki |
- Series Wiki |
- Algemene voorwaarden en privacybeleid |
- Consent wijzigen |
- RSS Feeds |
- API
© 2024 MovieMeter B.V.