My Pet Dinosaur (2017)

Australië
Familie / Avontuur

geregisseerd door Matt Drummond
met Jordan Dulieu, Annabel Wolfe en Harrison Saunders

Een militair experiment loopt compleet uit de hand wanneer een dinosaurus ontsnapt. Het wezen veroorzaakt een hoop chaos in een dorpje. Een jongen wordt geconfronteerd met de dinosaurus en al snel ontstaat er een vriendschap tussen de twee. Wanneer blijkt dat het leger de dinosaurus wil vangen, zet de jongen alles op alles om het wezen te beschermen.

avatar van Drifter
Dit is een rammelend verhaal.
Scenes gaan over en weer zonder volgorde. Halverwege de film klopt er niets meer en lijkt het of er heel veel scenes missen.
Ook voor kinderen is dit een totaal onlogische film.

avatar van steffv1
Doet me denken aan een onlangs uitgekomen 1ndere kinderfilm, kan me de naam eff niet herinneren... echt exact het zelfde verhaal

avatar van arno74
steffv1 schreef:
Pete's Dragon (2016) vermoed ik, die is best leuk.