¿Qué Culpa Tiene el Niño? (2016)

Alternatieve titel: Don't Blame the Kid

2,58

Mexico
Komedie / Romantiek

geregisseerd door Gustavo Loza
met Karla Souza, Ricardo Abarca en Biassini Segura

Maru is een 26-jarige directeur en dochter van een politicus. Na een onenightstand met de jonge en onvolwassene Renato, raakt ze zwanger. Geconfronteerd met deze onverwachte situatie, besluit ze alsnog een relatie met hem aan te gaan.

2 BERICHTEN
Vermakelijke romantische komedie over een succesvolle vrouw die zwanger raakt van een student. Ben deze film in eerste instantie gaan kijken, omdat het van de makers van No Se Aceptan Devoluciones (2013) - MovieMeter.nl is, maar deze film haalt niet eens bijna het niveau van die film. De film is nergens echt vernieuwend of verrassend. Verder kijkt de film, ondanks de langere speelduur, vlotjes weg. Acteerwerk is prima en Souza en Abarca hebben samen een leuke klik. Deze acteurs waren voor mij nog onbekend, maar ik heb er zeker van genoten. Soundtrack van de film is verder ook prima te doen. Het einde vond ik een beetje tegenvallend en vooral weinig toevoegen aan de rest van het verhaal; beetje overbodig.

avatar van milannn
Vreselijk irritante film.