Une Chance de Trop (2015)

Alternatieve titels: No Second Chance | Harlen Coben's No Second Chance

Frankrijk
Drama / Thriller
333 minuten (miniserie, 6 delen)

geregisseerd door François Velle
met Alexandra Lamy, Pascal Elbé en Lionel Abelanski

De wereld van arts Alice Lambert stort in één klap in wanneer haar baby vermist raakt. Ze zoekt wanhopig naar haar vermiste baby en ze wil alles doen om haar dochtertje te vinden. Alice komt terecht in een web van genadeloze criminelen, argwanende agenten en duistere geheimen.

avatar van DreamTech
Goeie franse drama/thriller met goede acteurs en verrassende plot wendingen aanrader !

avatar van wimaroca
Zeker één van de beste serie die ik ooit gezien heb ,en die Alexandra Lamy speelt supergoed zeg,
zeker mooie plot wendingen !!

duurt geen moment te lang , deze film raast maar door !!!!

Die Fransen kennen er wel wat van!

Diona Stax op z'n frans.