ad

Met onder meer: Sasha Pieterse, Alex Saxon en Alexis G. Zall

Releasedatum: 6 januari 2017

• Netflix Bekijk via Netflix

Over Coin Heist

Als een crisis het voortbestaan van hun school bedreigt, smeden vier tieners een gedurfd plan om tien miljoen dollar te vergaren. De vier helden verzinnen een wild plan om hun school te redden en lappen daarbij alle regels aan hun laars. Eerste stap? Inbreken bij de US Mint.

image

Zogenaamde Netflix 'Original'. Vanaf 6 januari te zien op Netflix.

avatar van Pazmaster

Pazmaster

High school teen filmpje waarbij de jongelui een plan bedenken om in te breken bij de US Mint om zo hun school uit de rode cijfers te helpen. Een behoorlijk dom verhaal dus, het rammelt dan ook aan alle kanten. De kids spelen nog niet eens zo slecht maar het geheel voelt aan als een slappe serie voor jongeren. Niet veel soeps.

avatar van Mr. Chiel

Mr. Chiel

• 2069 stemmen

Altijd leuk een overval-film. Dit keer gemengd met een soort tienerserie-verhaallijn. Allemaal niet heel speciaal, maar het kijkt lekker weg. Lekkere muziek overigens in de film!

avatar van IH88

IH88

Coin Heist

Matige heist/coming of age film. Een vreemde combinatie die wel kan werken, maar dan moet het verhaal wel interessant en spannend zijn. Een onzinnig plot en niet al te interessante personages doen de rest. Iets meer humor had deze film ook wel goed gedaan. De jonge acteurs doen hun best, maar moeten het doen met matig materiaal en slechte dialogen.

avatar van Chelsea94

Chelsea94

Ik vond het wel een hele toffe film. Het is inderdaad meer een tienerfilm met youtube sterretjes, maar heb mezelf geen moment verveeld.

avatar van schumacher

schumacher

Kon me echt niet boeien.

avatar van keimpeS

keimpeS

Beetje een tiener-film die wat oppervlakkig en gemakzuchtig is, de gemak waarmee alles gaat is nogal ongeloofwaardig!

avatar van joolstein

joolstein

"found your chicken burger"

Tiener-niemendalletje! Ach ik behoor nu eenmaal niet tot de doelgroep en als je er niet teveel van verwacht, dan heb je best nog een aardige middag of avond.Typisch high school-film waarin vier stereotype scholieren: de atleet, hacker, gitarist en de perfecte student, met veel gemak even tussen de lessen door de U.S. Mint heist. Bevolkt door onder jongere bekende populaire sterren van YouTube of Pretty Little Liars. Er is niet heel veel spanning of diepgang te bespeuren en wordt verder opgeleukt met wat teenager-romantiek en wijsheden maar het is vermakelijk.

avatar van Dopke

Dopke

Gemaakt door en voor jongvolwassenen. Knap dat je op zo’n jonge leeftijd al zoiets neer kan zetten, maar Hagins streeft niet bepaald een Dunham of Dolan na. Haar stijl is zeer generiek en inwisselbaar. Er is vast een publiek voor deze film maar ik vond het meer tvdrama met een hoog tienerperikelgehalte en moeilijk om door te komen. Zo’n vergezocht plot werkt ook niet mee.