Eurovision Song Contest: The Story of Fire Saga (2020)

Komedie / Muziek

geregisseerd door David Dobkin
met Will Ferrell, Rachel McAdams en Pierce Brosnan

Lars en Sigrit zijn een ambitieus muzikaal duo uit IJsland. Wanneer ze de kans van hun leven krijgen om hun land te vertegenwoordigen op het Eurovisiesongfestival, hebben ze eindelijk de mogelijkheid om te bewijzen dat alle dromen het waard zijn om voor te vechten. Natuurlijk lukt dat niet zonder slag of stoot...

Teaser

avatar van 3 2 1 cut
Schijnt dat Ferell door een vriend was uitgenodigd om eens mee te kijken naar het ESF en dat hij toen 4 uur lang met open mond heeft gekeken en op het idee voor deze film kwam. Ik moet zeggen ik zag de clip van het nummer van deze film en ik had dus echt niet in de gaten dat het parodie was.

Echt iets voor Ferell om dit ‘op de hak te nemen’ maar doet het ESF dat eigenlijk niet zelf al ?

avatar van Ajax&Litmanen1
Elke nieuwe Will Ferrell film wil ik graag zien. Helemaal als deze gewoon makkelijk op Netflix valt te bekijken. Als er nou iemand is die iets in het belachelijke kan trekken dan is het Ferrell wel.

avatar van jipt
Lijkt me afgaande op de teaser erg leuk. Het vat op de juiste manier de campy idioterie van het songfestival.

Ahahaha, briljant plot.

avatar van thunderball
De ironie is natuurlijk dat er in het echt nog veel slechtere acts en songs aan mee doen.

avatar van Ajax&Litmanen1
thunderball schreef:

Vergeleken met Sieneke en De Toppers is de inzending van Ferrell sowieso van veel hoger niveau.

avatar van KamikazeTme
Een Ijslands duo, maar je gaat waarschijnlijk heel de film de taal Engels horen. Of hebben meneer Ferrell en mevrouw Mcadams even een spoedcursus Ijslands gevolgd. Vindt het echt tenenkrommend als je dadelijk personen uit meerdere landen gaat horen, maar één taal.

avatar van Seam
Toen ik hoorde dat er een Netflix film kwam over het songfestival rolden mijn ogen bijna mijn schedel uit.
Toen ik erachter kwam dat dit een parodie ging worden van en met Ferrel, krulden mijn mondhoeken. Dit gaat ongetwijfeld heel flauw worden, maar gezien mijn antipathie met het songfestival ben ik toch benieuwd.

avatar van Kondoro0614
Ah, die irritante YouTube reclame.