At All Costs (2016)

Documentaire / Sport

geregisseerd door Mike Nicoll

In deze documentaire zien we hoe de wereld van het Amateur Athletic Union-basketbal de jeugdsport heeft geprofessionaliseerd in Amerika. Nu het jeugdbasketbal talenten levert aan een miljardenindustrie, worden de belangen almaar groter en wil men alles doen om "the next big thing" te vinden. De film volgt high-school nieuwelingen, hun families en hun AAU programma's, als ze op reis zijn door het land voor het spelen van toernooien, in competitie tegen topathleten, allemaal strijdend om elkaar naar een hoger niveau te tillen.