Who Needs Enemies (2013)

Verenigd Koninkrijk
Misdaad / Thriller

geregisseerd door Peter Stylianou
met Michael McKell, Ian Pirie en Emma Barton

Tom Sheridan heeft zich opgewerkt binnen de Londense onderwereld en bezit nu een goedlopende nachtclub. Wanneer Ian, een oude vriend en voormalige collega, hem vraagt de club te gebruiken voor een besloten feest stemt hij toe. Maar wanneer Tom erachter komt dat het feest draait om het prostitueren van kinderen aan vermogende pedofielen besluit hij Ian te wreken. Wat volgt is een bloederige oorlog in Londen.