Frihed på Prøve (2010)

Denemarken
Komedie / Drama

geregisseerd door Erik Clausen
met Erik Clausen, Henrik Bruhn en Pil Egholm

John, een man van middelbare leeftijd, is voorwaardelijk vrij. Hij reist meteen naar Jylland, waar hij zijn volwassen zoon, die in de problemen zit, wil helpen. Maar of het nu gaat om als vader aanwezig te zijn, de perfecte partner te worden in het line dansen, of simpelweg zich als vrij mens opnieuw te integreren in de maatschappij, niets is altijd even gemakkelijk voor John.