Chloe and Theo (2015)

Verenigde Staten / Canada
Komedie / Drama

geregisseerd door Ezna Sands
met Dakota Johnson, Mira Sorvino en Adrian Martinez

De jonge Chloe leeft in de straten van New York. Bij toeval ontmoet ze Theo, een slimme Inuit (Eskimo), die naar New York is gestuurd om de wereld een boodschap mee te geven: ofwel we veranderen onze destructieve levensstijl of we worden er door vernietigd. Chloe, die op zoek is naar iets om in te geloven, raakt geïnspireerd door Theo en besluit actie te ondernemen.