• 8.611.213 stemmen

Releasedatum: 24 september 2015

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot The Intern

"Experience never gets old"

Ben Whittaker (De Niro) is een 70-jarige weduwnaar die erachter komt dat het pensioen niet voldoet aan de gewekte verwachtingen. Hij ziet een kans om weer aan de slag te gaan als senior stagiair bij een modewebsite, geleid door Jules Ostin (Hathaway). Ben bewijst zich als waardevol lid van het team en er ontstaat een hechte band tussen hem en Jules.

imageimageimageimageimageimageimageimage

avatar van irem1978

irem1978

Heerlijke film met zo nu en dan komische dialogen. Echt een feelgood movie.

Vanavond was het weer eens op tv en toch maar nog een keer gekeken

De Niro mag wel meer zulke rollen spelen. Even wat anders dan maffiosi..

[email protected] schreef:

Hele leuke film ook al overtuigde het script me helemaal niet. Onrealistische situaties achter elkaar en toch is het aangenaam kijken. Hoe kun je nou een actrice haten, zoals ik hierboven lees. Hallo, ze speelt rollen, dus wie ze zelf is, is een ander leven en ken je niet. Ik wil deze film nog wel eens zien, zo leuk vind ik 'm. De jongens gaan lekker los als ze bij moeders thuis een laptop komen resetten, gaaf!

Hij komt morgenavond weer op de Ned. TV, begint o.a. 22.15 uur op Net 5. Duurt wel lang, tot 00.45 uur, ook met reclames helaas tussendoor.

[email protected] schreef:

Blijkt niet te kloppen, is op SBS 9 zelfde tijd.

avatar van mrklm

mrklm

De 70-jarige Ben Whittaker [Robert De Niro] is sinds zijn pensioen en de dood van zijn vrouw op zoek naar een nieuw doel in zijn leven. Daarom reageert hij op een advertentie voor een seniorenstage bij een online modewinkel. Intiatiefnemenr Cameron [Andrew Nannells] koppelt Ben aan CEO en oprichter Jules Ostin [Anne Hathaway]. Aanvankelijk ziet zij helemaal geen heil in een stagiaire, maar Ben gebruikt zowel zijn professionele als persoonlijke ervaring op een dusdanige manier dat Jules hem steeds meer gaat waarderen. Bovendien maakt hij kennis met bedrijfsmasseuse Fiona [Rene Russo], die net als Ben moeite heeft om haar leven als alleenstaande oudere een invulling te geven waar ze gelukkig van wordt. De Niro was nog nooit zo ontspannen en naturel (en sympathiek) als in dit onderhoudende, intelligent geschreven komische drama waarin Meyers flink wat belangrijke maatschappelijke thema’s naar voren brengt, waaronder discriminatie van ouderen, de druk op succesvolle carrièrevrouwen en combinatie van een carrière met een gezin. Meyers verdient tevens lof voor het feit dat ze observeert en geen vingers wijst. JoJo Kushner is ontwapenend als Jules’ dochtertje, die al meer op haar moeder lijkt dan goed voor haar is, maar ook de vele andere bijrollen zijn goed uitgewerkt.

[email protected]

Prima film, omdat dialogen en verhaallijnen de middelmaat overstijgen en dus hier en daar een sprankelend film is.

Zo ga ik zelf ook het liefst met ouderen om: vriendelijk, af en toe een grapje en vooral elkaar in de waarde laten.

Inderdaad komt daar dan soms een hechte band uit voort, waar beiden zich gezien en gewaardeerd voelen.

Goede combinatie de twee hoofdrolspelers de Niro en Hathaway. Vanavond weer te zien< Net 5 20.30 uur.