The Intern (2015)

Komedie / Drama

geregisseerd door Nancy Meyers
met Robert De Niro, Anne Hathaway en Anders Holm

Ben Whittaker (De Niro) is een 70-jarige weduwnaar die erachter komt dat het pensioen niet voldoet aan de gewekte verwachtingen. Hij ziet een kans om weer aan de slag te gaan als senior stagiair bij een modewebsite, geleid door Jules Ostin (Hathaway). Ben bewijst zich als waardevol lid van het team en er ontstaat een hechte band tussen hem en Jules.

avatar van f2sputnik
een goede feelgood movie.
Robert de Niro speelde een fraaie rol.
Had het idee dat ik deze film niet zou uitkijken, maar de film heeft mij verbaasd.
Goed onderbouwd verhaal, vooral geënt op de huidige tijd met al zijn valkuilen.
Gewoon onderhoudend.

avatar van jiesyboy
De niro is hier weer top na een aantal jaren ten hemel schreiend eindelijk weer een degelijke film

avatar van K. V.
Ook deze eens meegepikt en het was geen slechte film. Niet echt grote verwachtingen, maar hij viel goed mee. De cast zat goed en Robert De Niro en Anne Hathaway waren goed op dreef. Het laatste kwartier was iets minder vernieuwend, maar storend was het niet.
Ondanks de lange speelduur verveelde hij niet, toch wel het bekijken waard.

avatar van Agent47
Leuk geacteerd door met name De Niro en Hathaway.

Als je puur kijkt naar de humor dan was dit gedoseerd, maar de afwisseling met drama en een leuk verhaallijn maakt deze film in zijn totaliteit een geslaagde film.