ad

Geregisseerd door: Anthony Minghella

Met onder meer: Matt Dillon, Annabella Sciorra en Mary-Louise Parker

Releasedatum: 15 oktober 1993

Over Mr. Wonderful

"Sometimes love is a stranger. And sometimes it's someone you've known all your life."

Elektricien Gus kan zijn geluk niet op als hij samen met een groepje vrienden de kans krijgt om de plaatselijke bowlingbaan te renoveren waar zij veel jeugdherinneringen hebben. Maar omdat hij gescheiden is van Leonora, is hij alimentatie verschuldigd en daarom krijgt hij van de bank geen lening om een aanbetaling te doen. Gefrustreerd door deze tegenvaller, komt hij op het plan om Leonora zo snel mogelijk aan een nieuwe echtgenoot te helpen, zodat hij van zijn alimentatieplicht af is. Maar hier zitten ook weer problemen aan vast. Zo merkt zijn huidige vriendin Rita dat Gus meer tijd besteedt aan zijn ex-vrouw dan aan haar. En ondertussen komen bij Gus en Leonora vervlogen gevoelens naar boven waarvan zij dachten dat ze die allang niet meer hadden.

imageimage

avatar van Fran

Fran

• 1953 berichten

Op zich wel een grappige film maar best oppervlakkig en voorspelbaar. De eerste minuut van de film weet je al hoe hij af gaat lopen. Matt Dillon vondt ik aan de ene kant wel een sterke rol neerzetten maar aan de andere kant kon ik me niet zo in zijn karakter inleven. Er zat niet zo veel diepte in zijn rol.

De film kijkt leuk weg maar is eigenlijk best saai.