Night of the Demons III (1997)

Alternatieve titel: Demon House

Verenigde Staten / Canada
Horror

geregisseerd door Jim Kaufman
met Larry Day, Kristen Holden-Reid en Amelia Kinkade

Een groep jongeren schiet per ongeluk een politieagent neer. Ze slaan in paniek op de vlucht en verstoppen zich in een verlaten huis. Al gauw ontdekken ze echter dat het huis behekst is en als ze voor het eerst kennis maken met de demoon Angela, beseffen ze dat ze zich misschien beter direct aan de politie hadden overgegeven...

avatar van Hemdale
0,5* voor deze belachelijke schijt film.

damon
amusante B-film, voorzover een film met ONERVAREN acteurs dat kan zijn. Ik heb ook steeds het gevoel dat ik naar een porno film zit te kijken.......kwa sfeer dan.....

TVGids
Is deze ergens te verkrijgen?

vond hem eerder grappig dan eng en hij deed me inderdaad denken aan een pornofilm.. heb me wel geamuseert met deze film

Ik vond het verhaal niet origineel, totaal niet eng, heel voorspelbaar en met slechte acteurs. toch wel grappig

verdiend voor mij 1*

avatar van Vader81
Inderdaad, een pornofilm!
daarom van mij 1.5*
Voor de naaktscenes

echt een machtige film

En hele matige B-film zonder een enkel keer spannend of eng te worden, De acteurs waen slecht al zagen er sommige wel leuk uit. Vehaal sloeg eigenlijk ook nergens op. Beelden van de film zagen er goedkoop uit en het geluid 5.1 op dvd was ook niet echt bijzonder. Kortom voor mij niet zeker niet meer waard dan 1,5 .

Alleen vanwege dat lelijke wijf op het plaatje zou je al niet moeten kijken. Serieus, deze film is ongelofelijk slecht en saai. Als er dan een keer iets gebeurt laten ze dat natuurlijk niet zien, en het einde slaat nergens op.

Idd een slechte film maar er zitten toch wel heerlijke momenten in.
Zoals de verplichte detective, uitgerekend 2 uur voor zijn pensioen, die er ongelooflijk lang over doet om uit te vissen dat die jongeren in dat spookhuis zitten.

Ook de scene waarin Angela een revolver begint te pijpen en daarna de kogels uitspuugt is ook goed gevonden:-)

Het heeft idd een beetje de looks van een low budget-porno allemaal.

De stemmen van de bezeten mensen zijn gewoon irritant en de special effects zijn niet om over naar huis te schrijven, maar wat wil je? Na 5 minuten gaan al meteen 2 chicks onnodig full monty en de manier waarop dat stelletje lag te vrijen in dat schuurtje, later in de film, vond ik toch redelijk geil :-p

1 op 5

avatar van Erick1985
baggerfilm, één grote hoop diaree zonder één hard stukje ertussen.... heb hem letterlijk het raam uitgegooid, wat zonde van mijn 2 euro 99...

avatar van Film Pegasus
Film Pegasus (moderator)
Het is een B-film met mindere acteurs en nog slechtere special effects. Nochtans heeft het genre niet veel nodig. Mooi volk en een serie afslachterij, het is praktisch een genre op zich. Met momenten loopt het wel, maar telkens krijg je een koude douche als ze de doos met effecten boven halen. Die is blijkbaar al lang verroest. Jammer, want misschien had dit met meer gebruik van suggestie toch nog een aangename B-horror kunnen worden. Ik heb enkel dit deel gezien, geen idee hoe het zit met de andere delen van Night of the Demons.

avatar van TinkerTex
Het begint allemaal best aardig, maar daarna zakt het in elkaar. Dat blonde wicht met haar overdreven blikken, is rete irritant. Gelukkig duurt dit derde deel niet te lang, maar na een uurtje gaf ik het op. Wel afgekeken, maar nergens wordt het beter. Geen aanrader.

avatar van Vascago
Vreselijk derde deel. De acteerprestaties zijn zo mogelijk nog slechter dan in de vorige delen, maar waar het daar bij droeg aan de sfeer, is het hier alleen maar irritant. Ook omdat er voor de rest nauwelijks sfeer in de film aanwezig is, de soundtrack zwaar zuigt en de special effects er totaal niet uit zien.
Totale bagger !!

avatar van joolstein
Het vreemde van deze film is dat ondanks dat zowel Hull-huis en de belangrijkste personage Angela aanwezig zijn, erin eerst instantie niet voor gekozen is om het Night of the Demons te noemen. De film heette eerst Demon House. De verklaring kan zijn dat ze dachten dat het beter te verkopen viel. Bij de openingsscène met de politieagent en daarna met de meisjes die hun eigen omkleden voor Halloween krijg je nog wel enige hoop op een prima film. Helaas strandt de film in teveel domme dialogen en in evenveel idioten acties van het slachtvee. Tot overmaat van ramp wil de film aan het einde ook nog het één en ander uit gaan leggen over de beweegreden van Angela! Ik kreeg zelfs het gevoel dat er niet eens getracht werd om een op zijn minst evengoed te zijn als voorgaande delen. Misschien daarom de naamsverandering? Soms kon je nog wel wat plezier beleven aan de film maar over het algemeen viel het tegen.

avatar van PEN15
Angela is up to her old tricks again. Daarvan is niks gelogen, want het is {zo ontdekte Ik later} precies hetzelfde plot als die uit 1988 maar dan ultra-super-slecht. Met een beetje een hart voor het horror-genre hadden ze hier zeker een langlopende franchise uit kunnen slaan, maar met zo'n flutdeel komt daar abrupt een eind aan. Mogelijk was dát deels de reden om het Demon House te noemen.

Een halve ster voor deze draak is lang niet zo onterecht. Het gaat nu helemaal nergens over, wat een bende bijeengeraapte halve zolen. Ik ben er verder nog niet over uit wat ik nou het engste vond, die cobrahandpop of die Beavis & Buttheadstem van Angela. Ik zal er nog maanden nachtmerries van krijgen...
Het allerengste is wellicht de 111 miljoen die het volgens Wikipedia/boxofficemojo heeft binnengerharkt voor 85 minuten rotzooi die op de zenuwen werkt. NO WAY krijg nou de tinkevering?! Dat zijn leugens of er moeten duizenden mensen zijn dit hier eens voor betaald hebben!

avatar van Phantasm
Valt voor een keertje te doen.