Spy (2015)

Komedie / Actie

geregisseerd door Paul Feig
met Melissa McCarthy, Jude Law en Rose Byrne

Susan Cooper (Melissa McCarthy) is een pretentieloze analist bij de CIA en de miskende held achter vele gevaarlijke operaties. Maar als haar partner (Jude Law) plotseling verdwijnt en een andere topagent (Jason Statham) in opspraak raakt, verruilt ze haar kantoorbaan voor die van infiltrant. Om de mensheid voor een ramp te behoeden, begeeft ze zich in de wereld van een dodelijke wapenhandelaar.

Gisteren deze film geprobeerd te kijken ,het begin leek veelbelovend maar na een uur had ik het al wel weer gezien . heb de tv daarna op een andere zender gezet . ik vond het echt nergens over gaan en kon mij dan ook totaal niet boeien. gelukkig ben ik alleen en is de tv voor me eigen want als mijn partner nog verder zou willen kijken hadden we ruzie gehad.

Grappig.

Leuk filmpje met een enorm hoge grapdichtheid. McCarthy speelt overtuigend en weet de grappen heerlijk te timen, ook al waren deze af en toe wel heel erg duidelijk ingestudeerd. Veel poep- plas en seksgrapjes, dus daar moet je maar net van houden. Ik heb er persoonlijk meermaals hardop om moeten lachen.

Qua verhaal is het echter weinig soeps. Enorm voorspelbaar natuurlijk met een ingedikte hollywoodsaus erover. Gelukkig ligt daar de focus niet echt op, maar vooral op die humor. En die is geslaagd.

avatar van ILDIB
Ongelooflijke bagger en heel veel dingen behalve grappig op statham na. Die mccarthy moeten ze verbieden. Kansloze actrice. Ene moment kan ze alles even later niks. Nee bagger de bagger.

avatar van kimberlyVD
Oh wat hou ik van Melissa McCarthy!

Het verhaal is niet echt speciaal, al vele malen eerder gezien.
Maar de humor is fantastisch. Bijna elke grap is ook écht grappig.
En jawel, dat is toch wel grotendeels te danken aan het puike acteerwerk van McCarthy.
Deze rol is haar op het lijf geschreven, zo goed.
Statham zie ik in het algemeen niet zo graag bezig, maar hier vond ik hem ,tegen verwachting in, best wel gevat en op z'n plaats.

2u is lang voor een film als deze, en toch heb ik me de volle speelduur prima vermaakt.
Dit is gewoon plezier ten top.

avatar van joeygamer2
Slecht! De komedie in deze film is echt heel bagger en stom! Alleen Statham was wel leuk en soms grappig als hij in beeld kwam. De film werd er totaal niet serieuzer op en bleef maar komen met slechte grappen. Bleef maar saaier en stommer worden. Nooit meer zien!