Search Party (2014)

geregisseerd door Scot Armstrong
met Thomas Middleditch, T.J. Miller en Adam Pally

24 uur geleden stond Nardo nog bij het altaar naast de liefde van zijn leven. Nu staat hij gekleed in slechts een gouden legging te rillen in de Mexicaanse woestijn. De enige die hem nog kunnen redden zijn zijn beste vrienden Jason en Evan. Samen proberen ze Nardo weer te herenigen met zijn geliefde.

avatar van MH040
Regiedebuut van de schrijver van films als Road Trip, Old School, Starsky & Hutch, The Heartbreak Kid, Semi-Pro en The Hangover 2.

Hij is echt heel leuk!

avatar van schumacher
Draak van een film haha, wat slecht zeg.

De makers van deze productie waren overduidelijk geïnspireerd door de Hangover-serie, maar zo te zien gemaakt met een veel geringer budget. Het resultaat van hun inspanningen was een werkelijk walgelijk overkomede komedie met een overvloed aan slechte grappen en misplaatste hilariteit over een persoon die na een vrijgezellenfeest in z'n nakie bij zijn positieven kwam in Mexico en z'n vrienden smeekte om hem te komen redden. Om de feestvreugde te vergroten kwam de piemel van de hoofdpersoon af en toe, zij het op gepaste afstand, in beeld.

schumacher schreef:
Draak van een film haha, wat slecht zeg.

Meen je dat nu, ik heb echt vreselijk moeten lachen. Ik vond hem echt leuk en goed! tja smaken verschiullen blijkbaar.

gauke schreef:

Jij bent altijd wel heeeeeel streng hoor. een halve punt voor deze film come on, heb je niet een beetje moeten lachen stieken

johnhendrikos schreef:

Spreekwoordelijk als een boer met kiespijn; nee ik vond het echt een gedrocht. Met de beste wil van de wereld niet eens een glimlach. Sorry!!!!

avatar van schumacher
johnhendrikos schreef:

Mja, ieder zijn keuze en mening zeker? .

Ik kon vroeger mss wel makkelijker lachen dan nu mss doordat ik ook veel jonger was toen.

Nu zal ik meer lach met een film zoals guardians of the galaxy of the expendables 2, dat vond ik nog leuke humor in de film.

Maar ne goeie komdie dat vind je bijna niet meer de dag van vandaag.

The hangover vindk goeie films maar ook dan kan ik maar een aantal keer lachen.

Ik begrijp wel ze dat mensen deze hier goed vinden maar ik dus niet. .

Scary movie bv dat vind ik rampalig zo'n films e en der zijn der zovelen die dat goed vinden en dan hebk zoiets van? Wrm in godsnaam haha.

gauke schreef:

Ach ja het zei je vergeven
Ik vond hem erg leuk, maar ja misschien zegt dat wel meer over mij dan over de film hoor

Na alle tegenvallende kritieken met enorm laag verwachtingspatroon de film aangegaan.
En hij viel mij niet eens heel erg tegen.
Ontzettend gejat natuurlijk namens het "Hangover"concept.
Maar zoveel slechter is "Search Party"niet eens.
Dezelfde meligheid, met een lager budget en minder media aandacht.
Hilarisch ???? Nee. ....maar soms even stiekem grappig.
Bovendien kijkt de komedie lekker makkelijk weg.
Na afloop tijdens de aftiteling 2 keer blijven kijken, er komt nog een toegift.....en nog een.... ,

2.5*/3*

Mijn god, wat slecht, ik heb geprobeerd nep te lachen, maar nee het lukte niet, totale flop dit voor mij

avatar van wwelover
De film is misschien wat slecht en gejat, maar ik heb me toch behoorlijk vermaakt. Sterker nog ik heb geregeld dubbel gelegen. Scheelt wel dat ik een liefhebber ben van vrijwel de hele cast. Vooral de twee heren van Silicon Valley zijn erg op dreef. En natuurlijk de kleine rol van Mantzoukas is hilarisch. Iets meer Alison Brie had natuurlijk geen kwaad gekund.

avatar van Elineloves
Nee, ik kon er ook weinig mee. Beter goed gejat dan slecht verzonnen, maar in dit geval is het een gevalletje: 'Slecht gejat en de rest is nóg slechter verzonnen'.
Ik vond het niet zo heel grappig. Nee beter gezegd, ik vond het totaal niet grappig. Moet dit leuk zijn? Serieus? Is dit humor? Niet de mijne in ieder geval.

Ik keek ook eigenlijk alleen voor Adam Pally, die ik in 'Happy Endings' wel leuk vond. Maar hier.... nee. Misschien komt dat inderdaad omdat velen de Hangover reeks al hebben gezien, maar zelfs zonder die films was het niet de moeite waard geweest om deze film tot het einde uit te zitten.