Paul Blart: Mall Cop 2 (2015)

geregisseerd door Andy Fickman
met Kevin James, Raini Rodriguez en Eduardo Verástegui

Paul Blart is een bewaker van een winkelcentrum. Samen met zijn tienerdochter Maya woont hij een tentoonstelling voor beveiligingsmedewerkers bij in Las Vegas. Ondanks dat hij geplaagd wordt door de beveiligers van een casino en andere aanwezigen neemt Blart het op tegen een groep gevaarlijke kunstdieven.

avatar van tattoobob
Ik heb mijzelf best weer vermaakt met deeltje twee......en natuurlijk was hij niet zo leuk als het eerste
maar ik heb ook hier best aardig kunnen lachen.
Lekkere slappe humor kan ik van James altijd wel waarderen al is het hier en daar niet even grappig.
Hier en daar grappige bijrolletjes zoals Bas Rutten
Acteerwerk was wel oke voor zo,n soort film en heb mij dan ook nergens aan gestoord.....wel had ik er over het algemeen iets meer van verwacht kwa film in total,maar goed ik heb best een leuke filmavond gehad.

Ik heb toch altijd wel sympathie voor de nogal gezette Kevin James.
Dit vervolg op de eerdere " Paul Blart" is uiteraard uit hetzelfde laken een pak.
Leuke scenes worden afgewisseld met wat flauwere grappen.
Hoe meer de film vordert hoe flauwer het wordt. Misschien wel iets te flauw.
Makkelijke wegkijker die je altijd even tussendoor kan kijken.

Pijnlijk.

De eerste was al ver weggezakt, maar dat ook die niet aan te kijken was herinnerde ik me nog wel. Toch met frisse moed aan dit tweede deel begonnen, maar het werd al snel duidelijk dat ook dit vervolg zeer weinig te bieden zou hebben.

Geen idee wat het is met James en film. Het is op zich wel een grappige kerel, maar een film dragen kan hij absoluut niet. Nu helpt het ook niet dat er één of ander kinderlijk misdaadplotje in deze film zit, maar dan nog. Het is gewoon allemaal niet grappig genoeg. Erg flauwe, voorspelbare humor. Slechte timing, brak in beeld gebracht ... het is gewoon niet om aan te zien. Enkel de scene met de vogel was nog wel geinig, maar als dat het hoogtepunt van de film is ...

James moet maar eens wat anders gaan doen. Ofwel als bijrolletje bij de rest van de Happy Madison crowd rondhangen, maar een komische film dragen is hem echt niet gegeven.

Je kunt veel zeggen, maar ik heb toch echt twee keer keihard gelachen. Niet het beste vervolg en een beetje flauw van tijd tot tijd, maar verder prima vermaak

avatar van john mcclane 2
Nergens word er iets gebracht in deze film waardoor die echt leuk word.
Het verhaal is net aan geen brave Disney film.maar tevens nergens wat iets in de vorm van schuine of grove grappen.
Vlees noch vis, bovendien is het verhaal echt zo suf.en totaal niets nieuws.
Suffe film.

Wat een ongelooflijke zaadfilm. Het eerste deel was nog enigszins te pruimen ,dit vehikel is op geen moment leuk. Je wilt op een gegeven moment je arm afrukken en naar de tv gooien, wat een slechte,intrieste en saaie "komedie".

avatar van B-Joker
Ik vond hem best vermakelijk, de humor was soms zo slecht om de slappe lach van te krijgen.
En Bas Rutten! wat een held nog steeds.

konden ze die kinderen niet meteen afmaken? Had de film veel meer spanning gekregen

ondanks dat het geen topper is, wel gelachen. 2.5*

avatar van lars-pixar
Onnodig vervolg wat je meer kan zien als het uitmelken van het eerste deel, wat nog wel leuk was!
Toch word er dan weer voor gekozen om een vervolg te maken en dat valt niet altijd even mee!
Zelf had ik vooral veel moeite met het eerste uur, waarin het verhaal naar mijn idee nog niet helemaal tot zijn recht kwam.
Het werd dan ook vooral erg opgevuld met misschien wel goed bedoelde –grappige- situaties.
Gelukkig wist de film zich voor mij nog te reden als eenmaal de matrix parodie passeert en het meer naar einde toe gaat. Dan volgt al snel de aftiteling en de opluchting voor (misschien wel) de meeste kijkers.
Simpel gegeven, maar misschien hier en daar nog wel vermakelijk met een krampachtige spetter lach.

Wel een aardige komedie. Redelijk vermakelijk en best grappig maar totaal niet origineel.

avatar van psychopath
Hoewel ik wel fan ben van James en ook wel een paar keer gelachen, is het net allemaal te weinig.

avatar van PKlijnstra
Paul Blart is na zes jaar terug. Een film die ik eigenlijk al geheel weer vergeten was. Kevin James (Paul Blart) is in deze film weer net zo onhandig als in de vorige. Film kent een flinterdun verhaal en weet naast een aantal kleine lachmomenten nergens echt te overtuigen. Deel 3 mag wat mij betreft uitblijven. 2*

avatar van housemoviewatch
Paul blart: mall cop 2

Verhaal is standaard en helaas weer een beetje het zelfde als in deel 1. Kat en muis spel met veel gestuntel. Op sommige momenten kreeg ik een glimlach maar hard gelachen heb ik niet.

Het concept lijkt erg op deel 1. Aparte gadgets en vreemde personen. Ik mis de originaliteit in deel 2. Werkelijk alles wat deel 1 had, heeft deel 2 ook. Jammer.

Het acteerwerk van Kevin James is goed. Daar hoeft hij ook niet zoveel moeite voor te doen met zijn gezichtsuitdrukkingen en uiterlijk.

Deel 2 teleurstelde mij helaas een beetje omdat ik teveel van het zelfde zag. Zelfs de grappen leken hetzelfde en waren bij vlagen zelfs flauw. Jammer. Met wat meer originaliteit en een sterker verhaal had dit beter uitgepakt. Ik geef de film een krappe 5,5 (2,5*)

avatar van Lof78
Was wel vermakelijk, maar moest eigenlijk alleen maar lachen om de laatste scene (met trappende paard!) ** sterren

avatar van frolunda
De laatste scene was inderdaad leuk en ook de grap met de ruit mocht er wezen.Verder vrij middelmatig al kon ik in de tweede helft af en toe een glimlach niet onderdrukken.Matig plus het hilarische uiterlijk van Gary Valentine als Saul Gundermutt maakt 2,5 sterren.

avatar van Chelsea94
De eerste vond ik mwah, wel grappig maar niet geweldig, snapte dan ook niet dat er nog een 2e deel zou komen.

Ik heb hem toch gekeken en vond deze leuker dan de eerste.

avatar van fun in acapulco
De beste grap vond ik die met de cape. Wel vermakelijk, net als deel één.