Rio, Eu Te Amo (2014)

Alternatieve titel: Rio, I Love You

Brazilië / Verenigde Staten
Drama / Romantiek

geregisseerd door César Charlone, Vicente Amorim, Guillermo Arriaga, Stephan Elliott, Sang-soo Im, Nadine Labaki, Fernando Meirelles, José Padilha, Carlos Saldanha, Paolo Sorrentino, Andrucha Waddington en John Turturro
met Ryan Kwanten, Rodrigo Santoro en Emily Mortimer

De film bestaat uit tien korte film segmenten gecreëerd door regisseurs uit de hele wereld. De verhaallijn van elk segment concentreert zich op een ontmoeting van de liefde in een andere wijk van de stad, waarbij de onderscheidende kwaliteiten en het karakter van die locatie blijkt. Verschillende culturen worden overbrugd terwijl unieke en universele liefdesuitingen worden gevierd.

Vanaf 23 juli 2015 in de bioscoop (September film)

avatar van russo
ben benieuwd aan de recensies en dat handje vol stemmen hierboven te horen is deze nog slechter dan New York, I love you.

ben benieuwd of de volgende in Rotterdam niet nog slechter zal zijn

avatar van carlak
Neehoor Heerlijke film : je ziet veel van de plaats; geweldige muziek en leuke filmpjes met talloze bekende acteurs. Ik heb genoten en kwam meteen in stemming om er direkt heen te vliegen !