Two Night Stand (2014)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Max Nichols
met Miles Teller, Analeigh Tipton en Leven Rambin

Na een uiterst betreurenswaardige onenightstand worden Alec en Megan wakker en ontdekken ze dat ze zijn ingesneeuwd door een sneeuwstorm die heel Manhattan in zijn greep heeft. Opgesloten in het kleine appartement worden de twee gedwongen elkaar beter te leren kennen dan ze aanvankelijk verwacht hadden.

Vermakelijke film, niet heel origineel.

avatar van dvdcrusher
Het moet geleden zijn van Pretty Woman en enkele Cameron Diaz films dat ik nog zo genoten heb van een romantische komedie. De situaties zijn perfect herkenbaar en inleefbaar, de zwakheden en irritante eigenschappen van de personages worden mooi geetaleerd. Er is ook duidelijk een chemie tussen de personages. Teller doet het zeker niet slecht maar het is vooral Tipton die de show steelt en een lekkere verschijning is, voor mij een nieuwe ontdekking. Benieuwd wat deze actrice nog in petto heeft. Toffe film. 4 sterren

avatar van Ste*
Mja, het valt wel uit te kijken, maar echt speciaal was het niet. Heb niet gelachen ofzo en was ook nooit echt geraakt op wat voor manier dan ook. Het was ook geregeld wat irritant en nergens iets nieuws onder de zon. Echt een tussendoortje waar niet zoveel woorden aan vuil te maken zijn.

avatar van Dennissssss
Ik wilde niet dat ie afgelopen was! Echt een leuke film!

Onbegrijpelijk gemiddelde....

Best aardig, groots wordt het nergens. Is ook niet de bedoeling van de makers, de doelgroep(begin twintig schat ik), krijgt wat men verwacht bij deze dertien in een dozijn film.
Nog enigszins realistisch volwassen ook qua dialogen, setting en casting(dit zijn nou niet bepaald Richard Gere en Julia Roberts in de hoofdrollen). De love story had ik meer problemen mee. Geloof niet zo dat deze twee mensen voor elkaar zouden vallen in het echte leven.
Tipton doet het goed en is een schatje, verdient meer kansen in de toekomst. Kansen die Teller sowieso gaat krijgen, want die knaap duikt de laatste tijd wel vaak op in films. In deze rol is hij, ondanks dat hij zich verbaal staande houdt, toch wat misplaatst. Van deze quasi romantische held zullen de dames geen hartkloppingen krijgen. De dialoog waarmee hij aan het eind zijn lief veroverd sprankelt nergens en ik geloofde er geen snars van.

avatar van Decec
Een goede komedie/romantiek film....
Goed verhaal...
Goed acteerwerk...
Bekende acteur Miles Teller speelt goed...
Mooi HD kwaliteit breedbeeld...
Prima achtergrond geluid/muziek
(Dolby Digital)...