• 16.959 nieuwsartikelen
  • 181.417 films
  • 12.516 series
  • 34.633 seizoenen
  • 654.053 acteurs
  • 200.192 gebruikers
  • 9.448.562 stemmen
Avatar
 

Meningen

Hier kun je zien welke berichten lang pee als persoonlijke mening of recensie heeft gemarkeerd.

Mother, The (2023)

Ik geef hetzelfde aantal punten als The Guardian omdat ik het net zoals hun een vreselijke slechte film vind die dan nog eens enorm lang duurt. En wat je er ook van zegt, ik vind dat onze Jenny from the block, wat trouwens een absoluut liedje is vol onzin, het is de actrice met de meeste eisen zoals bv de kleedkamer moet volledig wit zijn zoals ook het meubilair en het eten, eist een grote prive jet, een half hotel voor heel haar gevolg enz, met andere woorden een vreselijk mens. Sorry we wijken af, ze kan ook absoluut niet acteren, overslagen deze onzin.....

Mother! (2017)

Sorry, maar ik vind dit een verschrikkelijk saaie vervelende film. Veel steracteurs, maar weinig degelijk acteerwerk. Het is één lange vervelende kijkervaring. En wat is er gebeurt met Michelle Pfeiffer, die plastische chirurg heeft iets teveel getrokken en gesneden denk ik .Kijk vele fims per week en dit is de slechtste in jaren, was alleen maar goed als slaapmiddel!!!

Mothers' Instinct (2024)

Het mooiste van de film waren de prachtige wagens voor mij. De film begint nog redelijk, maar zakt al snel in elkaar als een pudding, en word zelfs een beetje belachelijk.

Was ook niet wild van het acteren van Hathaway en Chastain.

Mothman (2010)

Heb deze gezien op Fear, dan weet ik het meestal wel, gedrochten troef! En 3,5 op imbd is nog veel. Een hoop jongeren die niet kunnen acteren en een hoop geleuter verkopen....bespaar u deze ellende

Mountainhead (2025)

Wat een afschuwelijk werkstukje, het mag dan van de maker van Succession zijn. Ten eerste is de satire vreselijk irritant en het lachen was alleen maar groen. En er was geen Brian Cox, Kieran Culkin, Jeremy strong, Macfayeden enz enz. Het acteren was pover.

Er zei iemand in een review dat hij het stilletjes wel had gehad met films en series over de rijke gekke Miljardairs die alles doen om macht en geld, ik geef hem gelijk..

De beste serie over deze gekken blijft bij mij EXIT, dit was een vreselijke film. Het mooiste van de film was het fantastische huis, de rest was proberen verder te surfen op het succes van Succession...niet dus

Mr. Harrigan's Phone (2022)

Stephen King of niet, dit is weer gewoon van een kort verhaal een lange saaie tienerfilm gemaakt. Het ligt niet aan het acteren, en al zeker niet aan de stokoude Sutherland, maar het verhaal boeit geen moment....boring as hell..

Mùi Du Du Xanh (1993)

Alternatieve titel: L'Odeur de la Papaye Verte

Ik vind deze film een echt een heerlijk kunstwerkje, en natuurlijk is hij duidelijk in de studio opgenomen, dat zie je al vanaf de eerste minuut, maar dat stoort helemaal niet.

Beelden, geluid, acteren zijn heerlijk, meer moet dat niet zijn....

Murder in a Small Town (2013)

Alternatieve titel: Sins of the Preacher

Deze film, doet mij denken aan een liedje van Will Tura, namelijk hopeloos. Wat een vreselijke acteurs, jongens toch wat een doffe ellende

Murder in Monaco (2025)

Absoluut verre van een goede true crime. Filmtotaal heeft het weer helemaal juist; documentaire maken is een vak. Zowel research als een feitelijk relaas van een rechercheur ontbreken. En natuurlijk krijg je dan nog meer twijfel en speculatie. Deze docu was niet al te best voorbereid en de maker had geen kaas van true crime gegeten wel van sensatie en veel tijd geven aan een pathologische leugenaar!

Murder of Rachel Nickell, The (2026)

Zeer goede true crime, waar de poltie echt de ene grote blunder na de andere maakte. Ik ga niet vertellen voor degene die nog moeten kijken, maar eigenlijk is ze een beetje vermoord door de politie door hun zware fouten, zelfs kinderlijke fouten. Dit gebeurt in de vele true crime die ik zie toch echt wel teveel.

De onschuldige man zijn leven hebben ze volledig geruineerd, en hij heeft terecht een schadevergoeding gekregen van 800.000 euro.

Maar wat ik altij droevig vind is dat de mensen die de zware fouten maken, gewoon verder werken, zelfs door de leiding niet ter verantwoording worden geroepen.

En dan schrikken dat er in deze mensen van de top tot de gewone agenten geen vertrouwen is.......

Maar het is wel niet te geloven dat de man, en zoon geen enkele cent gezien hebben, schandalig!

Murderer, The (2023)

Alternatieve titel: เมอร์เด้อเหรอ ฆาตกรรมอิหยังวะ

De reacties op deze film waren zeer verdeeld, sommige vonden het zeer goed en grappig, terwijl andere het maar een flauwe hap vonden. Ik ben bij de laatste categorie, ik kon hier echt niet het minste mee glimlachen en vond er maar niks aan...

My Dad's on Death Row (2016)

Niet slecht deze docu, maar ze hadden veel meer achtergrond info mogen geven over de doodstraf in Texas, zoals het bewijs dat er niet minder misdaden en moorden zijn waar de doodstraf word toegepast. Texas staat op de tweede plaats wat het aantal moorden betreft in de verschillende staten in de Vs. En dat één op de 25 mensen onterecht de doodstraf krijgen. En dan is de echte reden, het groot aantal wapens per persoon in de VS. Die ene dader was iemand met een verstandelijke beperking, maar in de VS is dat geen probleem natuurlijk om aan een wapen te geraken, als je weet dat er een fastfood keten ooit een kaart had, wanneer die vol stempels was kreeg je een wapen, gekker moet het niet worden, ben er veel geweest, zag veel mensen gaan winkelen met een wapen aan hun broeksriem, niet echt leuk....

My Father: The BTK Killer (2025)

Zeker niet de beste docu over BTK. En het moet inderdaad verschrikkelijk zijn voor de dochter, maar het is ook verschrikkelijk voor de zoon, maar die is zo slim geweest om volledig anoniem door het leven te gaan en de aandacht niet op te zoeken.

Als je een boek schrijft, op alle sociale media verkondigt dat je de dochter van bent, moet je niet schrikken dat er ook vele domme negatieve reacties komen. Het is haar job geworden en verdient er goed aan, mag van mij, maar dan weet je dat je een hoop bagger over je krijgt.

Heb al wat gelezen over BTK, en ik kan moeilijk geloven dat zijn vrouw helemaal niets wist, zijn rugzak met duct tape en koord enzo lag jaren gewoon op een schap in de hal. Het was niet echt een proper huis, maar dat schap zal toch wel eens één keer per jaar gekuist zijn. Het tuinhuis lag vol met spullen van de slachtoffers. Ze vond wel altijd dat er iets raar was aan haar man....maar ja, ze gingen elke zondag naar de plaatselijke kerk he...