ad

Met onder meer: Walton Goggins, Danny McBride en Kimberly Hebert Gregory

Release datum: 17 juli 2016

• Ziggo Bekijk via Ziggo

Over Vice Principals

Vice Principals vertelt het verhaal over een middelbare school en de personen die de school bijna runnen, de twee onderdirecteuren Neal Gamby en Lee Russell. Samen zijn ze verwikkeld in een epische machtsstrijd om de plek aan de top, die van directeur.

Social Media

avatar van HALVE TAMME.

HALVE TAMME.

• 2048 berichten
donderdag 3 november 2016
Vice Principals seizoen 1 GET BACK TO CLASS, YOU SAVAGES!

Wat is dit een leuke serie zeg! Met regelmaat liepen de tranen over mijn
wangen van het lachen _O^. Goede cast, 9 komische afleveringen & van
allen zeer sterk acteerwerk. Ik heb mijn eigen echt maar dan ook echt
geen seconde verveeld.

Vice Principals - Seizoen 1 (2016): meer dan geslaagd.

Op naar seizoen 2.
avatar van DonOswaldo

DonOswaldo

woensdag 11 januari 2017
Vice Principals seizoen 1 Leuk inderdaad.

Gamby en Russell zijn een erg leuk duo en zorgen voor meer dan voldoende vermaak. Maar ook de rest van de cast en de over-the-top situaties die zich voordoen maken deze serie meer dan het kijken waard. Weet bij tijd en wijle ook prima serieus te zijn zonder daarin door te draven en de komediefundering uit het oog te verliezen. Met 9 afleveringen blijft het geheel ook lekker fris en vlot. De klapper waarmee het afsluit mag tevens niet vergeten worden, deze plaveit mooi de weg naar seizoen 2 en daarbij horende nieuwsgierigheid. Vraag me af ATTENTION: SPOILER ALARM!
wie Gamby neer heeft geschoten, Dr. Brown lijkt me iets too obvious, maar iemand uit haar familie zou kunnen, al zit ik zelf meer in de richting van een van de leraren te denken. Misschien was het zelfs Russell wel, die deed ook een beetje vreemd eerder in de aflevering.. HALVE TAMME. Wat denk jij?

Ik ben in ieder geval erg benieuwd naar het tweede seizoen en eveneens naar de serie Eastbound & Down die nooit m'n interesse heeft gewekt maar ik me nu wel eens aan wil wagen.