• 8.985.277 stemmen

Genre: Animatie / Komedie

Ontwikkeld door: Van Partible

Met onder meer: Jeff Bennett, Brenda Vaccaro en Mae Whitman

Release datum: maandag 7 juli 1997

Eerst uitgezonden op: Cartoon Network (Verenigde Staten)

Plot Johnny Bravo

Johnny Bravo is een zeer gespierde kerel met een grote blonde vetkuif en een Elvis-accent. Behalve een zonnebril heeft hij ook het spreekwoordelijke bord voor zijn kop. Zijn bezigheden bestaan uit niet veel meer dan pogingen om vrouwen te versieren, meestal zonder succes. Hij denkt dat hij onweerstaanbaar is voor alle vrouwen, maar zij vinden hem een vervelende macho. Bravo woont nog thuis bij zijn moeder, Bunny Bravo, een gezette dame die fan is van Tom Jones. Hij heeft een schattig buurmeisje van zes jaar, little Suzy, dat heimelijk verliefd op hem is.

Meningen over Johnny Bravo

HALVE TAMME.

dinsdag 2 februari 2016
Johnny Bravo seizoen 1 Don't touch the hair! Geweldige animatieserie. Alle 38 afleveringen zijn gewoonweg hilarisch te noemen. Goede karakters en vele leuke / grappige verhaaltjes passeren de revue. De volle 5 sterren van mijn kant voor 'Johnny Bravo - Seizoen 1'.

woensdag 3 februari 2016
Johnny Bravo seizoen 1 Altijd een van mijn minst favoriete series van Cartoon Network geweest. Al staan verrassend veel van de episodes mij wel bij.
avatar van arevee

arevee

dinsdag 4 december 2018
Johnny Bravo seizoen 1 Meh, zwak gewoon in zijn geheel, niet grappig, niet spannend, niet vernieuwend, niet leuk getekend, zelfs geen leuke stemmen, wrsch één van de minst leuke kinderseries die ik gezien heb.

zaterdag 29 oktober 2016
Johnny Bravo seizoen 4 En hiermee eindig ik mijn Johnny Bravo sessie, na de afgelopen maanden alle seizoenen te hebben gezien. Johnny Bravo is een heerlijk personage, de humor slaat bij mij ook zeker aan en ik had er 3 leuke seizoenen mee. Drie ja, niet vier. Geen idee waarom, maar seizoen 4 lijkt wel door andere makers te zijn gemaakt. Er hangt een andere sfeer, personages als Pops en Carl doen niet/nauwelijks mee en het feit dat afleveringen bijna elf minuten duren begrijp ik ook niet. Het sloeg veel beter aan bij de standaardduur van 6, 7 minuten. Minus de aflevering waarin Johnny bij The Flintstones beland heb ik me er helemaal niet mee vermaakt. Ruim onvoldoende dus en ik eindig dan ook met een zure nasmaak. 2*