• 11.008 nieuwsartikelen

Genre: Drama / Avontuur

Ontwikkeld door: David Appelbaum

Met onder meer: Natalie Zea, Eoin Macken en Chiké Okonkwo

Release datum: dinsdag 28 september 2021

Eerst uitgezonden op: NBC (Verenigde Staten)

Plot La Brea

Wanneer er in Los Angeles op mysterieuze wijze een enorm sinkhole ontstaat, scheurt het een gezin in tweeën en scheidt het moeder en zoon van vader en dochter. Wanneer een deel van het gezin in een onverklaarbare oerwereld terecht komt, samen met een ongelijksoortige groep vreemden, moeten ze samenwerken om te overleven en het mysterie te ontrafelen. Waar zijn ze beland en is er een weg terug naar huis?.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

Seizoenen

Komt er een La Brea seizoen 4?

Acteurs en Actrices

Alle Media

Meningen over La Brea

Yppe

zaterdag 13 januari 2024
La Brea seizoen 1 Ik kan dit soort series wel waarderen. Je komt per karakter meer een meer te weten over hun achtergrond naarmate de serie vordert. Vind de acteurs zeker wel goed acteren, de verhaallijnen zijn goed en verfrissend en veel "ow jaaa" momentjes. Dat de afleveringen elkaar opvolgen vind ik ook leuk, het blijft je benieuwen wat er met wie gaat gebeuren. Heb nu seizoen 1 en 2 uitgekeken en wacht met spanning op seizoen 3. Als je van sciencefiction / mystery houdt dan kom je bij La Brea zeker goed aan je trekken.
avatar van Sylvia@vliss

Sylvia@vliss

dinsdag 27 september 2022
La Brea seizoen 1 begin wel goed, altijd jammer van die reclames op Net 5.

kalehein_tv

woensdag 26 oktober 2022
La Brea seizoen 1 Het is een "net niet" gevalletje maar toch kan het me bekoren. Inmiddels 8 afl gezien en het is nogal wisselvallig. Het acteerwerk is niet echt bewonderenswaardig. De CGI zijn van een werkelijk waar bedroevend niveau, gewoon ronduit slecht. Het verhaal an sich is best leuk gevonden maar de uitwerking rammelt.

Skuller_tv

vrijdag 7 oktober 2022
La Brea seizoen 1 Bedroevend slecht acteerwerk.