• 8.978.866 stemmen

Met onder meer: Blanca Suárez, Iván Marcos en Francesc Garrido

Oorspronkelijke taal: Spaans

Release datum: woensdag 22 september 2021

Plot Jaguar

Het is de zestiger jaren, Spanje. Honderden nazi's zijn na de Tweede Wereldoorlog hierheen gevlucht, en hebben hier hun leven weer opgebouwd. Maar er is een groep agenten die hun namen en gezichten niet vergeten is, en niet zal rusten tot gerechtigheid geschiedt. Isabel Garrido, een overlevende van het concentratiekamp Mauthausen, sluit zich bij hen aan. Samen gaan ze op zoek naar Bachmann, die eens gold als de gevaarlijkste man in Europa. Haar codenaam in deze missie luidt Jaguar.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

Meningen over Jaguar

avatar van Mickey b

Mickey b

woensdag 2 maart 2022
Jaguar seizoen 1 Rauwe serie over the holocaust waarbij een groep Spaanse Joden die de strafkampen hebben overleeft enkele nazi-topmannen voor het gerecht willen brengen. Ondertussen vechten ze elk met hun demonen uit het verleden. Serie is rauw en onverbloemd. Geeft aanzet voor een volgend seizoen. Is wel een zwaar beladen reeks en komt vrij hard binnen temeer omdat je weet dat hoewel dit fictie is, het toch gebaseerd is op een waargebeurd verleden. Confronterend, maar niet echt mijn ding. Deze serie gekeken omdat ik net het de serie 45 RPM had uitgekeken met Iván Marcos in de hoofdrol. Hield wel van Marcos in 45 RPM. Was wel een serie van een gans andere orde. En hou wel meer van het genre 45 RPM. Marcos speelt in deze een heel ander type. Zal een ev. vervolg niet meer bekijken denk ik…

cor1946_tv

zondag 26 september 2021
Jaguar seizoen 1 1e deel gezien, niet onaardig

Signals_tv

zondag 17 oktober 2021
Jaguar seizoen 1 Vond deze serie erg tegenvallen. Personages zijn zeer ongeloofwaardig, met name de vrouwelijke hoofdrolspeelster. Ook veel te veel toevalligheden en scenes die elke keer net goed aflopen. En ook de muziek past totaal niet bij de serie. Nee dit is niet best.