• 8.985.401 stemmen

Genre: Drama / Horror

Ontwikkeld door: Stephen King

Met onder meer: Adrien Brody, Emily Hampshire en Jennifer Ens

Release datum: zondag 22 augustus 2021

Eerst uitgezonden op: Epix (Verenigde Staten)

• Viaplay Bekijk via Viaplay

Plot Chapelwaite

Na de tragische dood van zijn vrouw, die op zee is omgekomen, verhuist kapitein Charles Boone in 1850 met zijn drie kinderen naar het kleine, schijnbaar slaperige stadje Preacher's Corners in Maine. Boone wordt daar echter al snel geconfronteerd met de geheimen en de donkere geschiedenis van zijn familie. Hij zal het gevecht met de duisternis aan moeten gaan die zijn familie al generaties lang teistert.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

Rebecca Morgan

Meningen over Chapelwaite

avatar van Timecop

Timecop

zaterdag 20 november 2021
Chapelwaite seizoen 1 Adrien Brody als een zekere Ash J. Williams of Van Helsing was even wennen, maar deze serie is zeker de moeite waard. Verveelt geen moment. Gewoon goed vermaak. Had vooraf net iets meer verwacht, dat wel. Iets teveel open deuren. En die eindbaas werd ff makkelijk opzij gezet zeg.

pedro

zondag 31 oktober 2021
Chapelwaite seizoen 1 Ben nooit geen fan geweest van verfilmingen van de boeken van Stephen King, en ook deze serie kon mij niet echt boeien, ook vond ik de fantastische acteur Adrien Brody niet echt schitteren. Ik heb drie vrouwen gezien met hun lippen vol lipfillers, echt overdreven, net vissen. Ik wist niet dat dit in de 19 eeuw al gedaan werd, komt wat belachelijk over vind ik. Ook is de film langdradig en echt niet spannend....slaapwel