• 8.978.898 stemmen

Genre: Drama / Misdaad

Ontwikkeld door: Courtney Kemp Agboh

Met onder meer: Omari Hardwick, Joseph Sikora en Lela Loren

Release datum: zaterdag 7 juni 2014

Eerst uitgezonden op: starz (Verenigde Staten)

Plot Power

James 'Ghost' St. Patrick heeft alles: een mooie vrouw, een prachtige penthouse in Manhattan en de hipste nieuwe nachtclub in New York. Zijn club, Truth, voorziet in de behoeften van de elite: de beroemde en beruchte mensen die de lakens uitdelen in een stad die niet nooit slaapt. Naar gelang het succes van zijn club groeit, beraamt Ghost plannen om een imperium te starten. Echter heeft Ghost een geheim: de club is eigenlijk alleen een dekmantel voor zijn criminele activiteiten en de drugs die hij vervaardigt. Wanneer Ghost verleid wordt om het legale pad op te gaan, wordt alles om hem heen bedreigd. Wanneer je er eenmaal inzit, lukt het niet om eruit te geraken, toch?

Komt er een Power seizoen 7?

James 'Ghost' St. Patrick

Meningen over Power

avatar van Paradise Boy

Paradise Boy

zondag 10 januari 2016
Power seizoen 1 Het is een goed misdaad verhaal met een aantal zeer goede twisten. De spanning wordt goed opgebouwd naarmate het seizoen vordert. Echter is er naar mijn mening te veel romantiek in het eerste seizoen gestopt. Dat zorgt er wel eens voor dat bepaalde liefdesscenes te langdradig worden.Omari Hardwick zet verder een overtuigende rol neer als de strategische nietsontziende topcrimineel James 'Ghost' St. Patrick. Zijn grillige rechterhand Tommy Egan is in de serie ook een zeer interessant personage.