• 8.985.940 stemmen

Power

Power seizoen 7?

Zal er een seizoen 7 beschikbaar komen voor de tv-serie Power? Als dit daadwerkelijk gebeurt, weten we zeker dat MovieMeter dit jou als eerste kan laten weten! Volg ons en de community om de laatste updates te krijgen over een eventueel nieuw seizoen van Power.

Het laatste bij ons bekende seizoen van Power (Seizoen 6) dateert van 2019.

Power Updates

Heb je zelf nieuws over een nieuw seizoen (seizoen 7) van Power? Weet jij meer? Of heb je iets in de community gehoord over Power seizoen 7 en hier iets over te zeggen? Neem dan contact met MovieMeter op of leg hier een nieuwe tekst voor.

Power Serie Informatie

Power is een Drama / Misdaad-serie uit 2014-2020. Geregisseerd door Hernan Otaño met onder meer de acteurs Omari Hardwick, Joseph Sikora en Naturi Naughton .

James 'Ghost' St. Patrick heeft alles: een mooie vrouw, een prachtige penthouse in Manhattan en de hipste nieuwe nachtclub in New York. Zijn club, Truth, voorziet in de behoeften van de elite: de beroemde en beruchte mensen die de lakens uitdelen in een stad die niet nooit slaapt. Naar gelang het succes van zijn club groeit, beraamt Ghost plannen om een imperium te starten. Echter heeft Ghost een geheim: de club is eigenlijk alleen een dekmantel voor zijn criminele activiteiten en de drugs die hij vervaardigt. Wanneer Ghost verleid wordt om het legale pad op te gaan, wordt alles om hem heen bedreigd. Wanneer je er eenmaal inzit, lukt het niet om eruit te geraken, toch?

De beoordeling van de serie is volgens MovieMeter 3,81 met in totaal 70 stemmen. De serie heeft momenteel 6 seizoenen.