• 8.985.823 stemmen

Genre: Drama / Muziek

Ontwikkeld door: Theresa Rebeck

Met onder meer: Debra Messing, Jack Davenport en Katharine McPhee

Release datum: maandag 6 februari 2012

Eerst uitgezonden op: NBC (Verenigde Staten)

Plot Smash

Julia Houston en Tom Levitt beginnen een musical te schrijven over het leven van Marilyn Monroe. De excentrieke producer Eileen maakt het de twee auteurs echter niet gemakkelijk. Wanneer de beslissing moet worden genomen over wie de titelrol zal spelen, moet de keuze worden gemaakt tussen de ervaren Ivy Lynn en de frisse, dromerige Karen Cartwright.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

Komt er een Smash seizoen 3?

Meningen over Smash

avatar van Bubblez

Bubblez

maandag 4 mei 2020
Smash seizoen 1 Deze serie heb ik inmiddels twee keer gezien. Echt genieten. Alles is er interessant aan; het speelt op Broadway, acteurs zijn stuk voor stuk goed, het thema (een theatermusical over Marilyn Monroe) is interessant en dan is het door alle intriges achter de schermen en tijdens repetities ook nog spannend: wie krijgt de rol van Marilyn? Ik vind het een topper, met als hoogtepunt uiteraard de finale, maar tussendoor ook het zeer kleurrijke Bollywood-nummer A Thousand and One Nights. Seizoen 2 was helaas een zeer, zéér slap aftreksel van het eerste, waarna een cancellation onvermijdelijk was.