• 8.978.865 stemmen

Met onder meer: Beren Saat, Mehmet Günsur en Metin Akdülger

Oorspronkelijke taal: Turks

Release datum: vrijdag 27 december 2019

Plot Atiye

Atiye leidt met haar familie en minnaar Ozan een eenvoudig en gelukkig leven in Istanbul, totdat haar leven verandert door een ontdekking in Göbeklitepe, 's werelds oudste tempel. De archeoloog Erhan, die opgravingen in de regio uitvoert, ontdekt een symbool dat de mystieke relatie tussen Atiye en Göbeklitepe onthult. Atiye achtervolgt deze mysterieuze gebeurtenis en besluit naar haar eigen verleden te zoeken in de oude tempel. Terwijl dit mysterie wordt onthuld, zal Atiye alles in twijfel trekken tussen het verleden en de toekomst, tussen het ware en het spirituele.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

Komt er een Atiye seizoen 4?

Meningen over Atiye

zRensen_mm

donderdag 2 januari 2020
Atiye seizoen 1 Geweldige serie zeg. Zag hem voorbij komen en had niks te doen. Ik dacht, laat ik deze eens proberen. Echt heel erg verrast door deze serie. Hopelijk komt er nog een seizoen!

ElPablo

woensdag 8 januari 2020
Atiye seizoen 1 Ik ben positief verrast. Moest wel ff wennen aan de engelse nasychronisatie