• 8.985.214 stemmen

Atiye

Atiye seizoen 4?

Zal er een seizoen 4 beschikbaar komen voor de tv-serie Atiye? Als dit daadwerkelijk gebeurt, weten we zeker dat MovieMeter dit jou als eerste kan laten weten! Volg ons en de community om de laatste updates te krijgen over een eventueel nieuw seizoen van Atiye.

Het laatste bij ons bekende seizoen van Atiye (Seizoen 3) dateert van 2021.

Atiye Updates

Heb je zelf nieuws over een nieuw seizoen (seizoen 4) van Atiye? Weet jij meer? Of heb je iets in de community gehoord over Atiye seizoen 4 en hier iets over te zeggen? Neem dan contact met MovieMeter op of leg hier een nieuwe tekst voor.

Atiye Serie Informatie

Atiye is een Drama / Fantasy-serie uit 2019-2021. met onder meer de acteurs Beren Saat, Mehmet Günsür en Melisa Şenolsun .

Atiye leidt met haar familie en minnaar Ozan een eenvoudig en gelukkig leven in Istanbul, totdat haar leven verandert door een ontdekking in Göbeklitepe, 's werelds oudste tempel. De archeoloog Erhan, die opgravingen in de regio uitvoert, ontdekt een symbool dat de mystieke relatie tussen Atiye en Göbeklitepe onthult. Atiye achtervolgt deze mysterieuze gebeurtenis en besluit naar haar eigen verleden te zoeken in de oude tempel. Terwijl dit mysterie wordt onthuld, zal Atiye alles in twijfel trekken tussen het verleden en de toekomst, tussen het ware en het spirituele.

De beoordeling van de serie is volgens MovieMeter 3,50 met in totaal 22 stemmen. De serie heeft momenteel 3 seizoenen.