Mijn Series +

Turkije
Drama / Fantasy

ontwikkeld door Alex Sutherland
met Beren Saat, Mehmet Günsur en Metin Akdülger

Atiye leidt met haar familie en minnaar Ozan een eenvoudig en gelukkig leven in Istanbul, totdat haar leven verandert door een ontdekking in Göbeklitepe, 's werelds oudste tempel. De archeoloog Erhan, die opgravingen in de regio uitvoert, ontdekt een symbool dat de mystieke relatie tussen Atiye en Göbeklitepe onthult. Atiye achtervolgt deze mysterieuze gebeurtenis en besluit naar haar eigen verleden te zoeken in de oude tempel. Terwijl dit mysterie wordt onthuld, zal Atiye alles in twijfel trekken tussen het verleden en de toekomst, tussen het ware en het spirituele.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
  6. Aflevering 6
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.