• 8.978.862 stemmen

Genre: Drama / Thriller

Ontwikkeld door: Michelle King en Robert King

Met onder meer: Katja Herbers, Mike Colter en Aasif Mandvi

Release datum: donderdag 26 september 2019

Eerst uitgezonden op: CBS (Verenigde Staten)

• Videoland Bekijk via Videoland

Plot Evil

Het kwaad is een psychologisch mysterie dat de oorsprong van het kwaad onderzoekt langs de scheidslijn tussen wetenschap en religie. De serie richt zich op een sceptische vrouwelijke psycholoog die zich aansluit bij een priester in opleiding en een timmerman terwijl ze de achtergrond van de kerk met onverklaarbare mysteries, waaronder veronderstelde wonderen, demonische bezittingen en spookonderzoek, onderzoeken. Hun taak is om te beoordelen of er een logische verklaring is of dat er iets echt bovennatuurlijks aan het werk is.

Komt er een Evil seizoen 5?

Dr Kristen Bouchard

Meningen over Evil

avatar van pocalan

pocalan

vrijdag 29 april 2022
Evil seizoen 1 Tweede keer dat ik met deze serie begonnen ben. Maar toegegeven, de vorige keer had ik een enorme serie hangover en had ik enkel de eerste aflevering gezien van Evil. Ik ben er toen vanuit gegaan dat het een of andere rechtbank serie was. Maar dat blijkt dus niet zo te zijn. Inmiddels heb ik twee seizoenen gezien en kan niet wachten op de derde. Het tweede seizoen is trouwens veel leuker naar mijn mening en kijkt een stuk makkelijker weg. Evil heeft wat weg van Supernatural en past helemaal in mijn straatje. Een crossover zou wel geinig zijn. De eerste helft van het eerste seizoen vond ik trouwens niet zo spannend. Maar dat werd langzamerhand wel beter. Dankzij aflevering 10 zit ik trouwens met een stuck song in mijn hoofd. Hopelijk heeft het bij mij straks niet hetzelfde effect als bij eh... kijk zelf maar!

stinissen

dinsdag 19 november 2019
Evil seizoen 1 Kijkt gewoon lekker weg.