• 8.985.515 stemmen

Genre: Drama / Actie

Ontwikkeld door: Shawn Ryan en Aaron Rahsaan Thomas

Met onder meer: Shemar Moore, Alex Russell en Kenny Johnson

Release datum: donderdag 2 november 2017

Eerst uitgezonden op: CBS (Verenigde Staten)

Plot S.W.A.T.

S.W.A.T. Luitenant Daniel 'Hondo' Harrelson krijgt de opdracht een hooggeschoolde eenheid in Los Angeles te leiden in de gemeenschap waar hij opgroeide. Verscheurd tussen loyaliteit aan de straten waar de politie soms de vijand is en trouw aan zijn broers in het blauw, gaat hij strategisch met deze twee werelden om. Hondo moedigt zijn team aan te vertrouwen op communicatie en respect in plaats van geweld en agressie. Wanneer er echter een crisis uitbreekt, zijn deze onverschrokken mannen en vrouwen bereid hun tactische training op de proef te stellen.

Komt er een S.W.A.T. seizoen 8?

Daniel 'Hondo' Harrelson

Meningen over S.W.A.T.

avatar van Monique-1974

Monique-1974

maandag 1 augustus 2022
S.W.A.T. seizoen 1 Goede serie, 4,5 punt van mij. Ik hou van Politie series en ook series als NCIS of CSI dus van mijn doen een aanrader om te kijken . Vond seizoen 1 zeer goed, seizoen 2 ietsjes minder (4) en seizoen 3 weer stukken beter! Nu seizoen 4 en 5 nog kijken...
avatar van AustinTX

AustinTX

zaterdag 1 februari 2020
S.W.A.T. seizoen 1 Vermakelijke serie, goed acteerwerk sterke actiescenes , gewoon vermaak niet heel bijzonder verder. Wel vervelend soms is het overduidelijke politiek correcte wat door de kijker zijn strot geduwd word, overduidelijk geschreven door aanhangers van de Democratische (linkse ) politieke partij. 3*