Mijn Series +

S.W.A.T. - Seizoen 4 (2020-2021)

1 stem

Drama / Actie

ontwikkeld door Shawn Ryan en Aaron Rahsaan Thomas
met Shemar Moore, Stephanie Sigman en Lina Esco

S.W.A.T. Luitenant Daniel 'Hondo' Harrelson krijgt de opdracht een hooggeschoolde eenheid in Los Angeles te leiden in de gemeenschap waar hij opgroeide. Verscheurd tussen loyaliteit aan de straten waar de politie soms de vijand is en trouw aan zijn broers in het blauw, gaat hij strategisch met deze twee werelden om. Hondo moedigt zijn team aan te vertrouwen op communicatie en respect in plaats van geweld en agressie. Wanneer er echter een crisis uitbreekt, zijn deze onverschrokken mannen en vrouwen bereid hun tactische training op de proef te stellen.

1. 3 Seventeen Year Olds
  9. Next Of Kin
  10. Buried
  11. Redux
  12. U-turn
  • volgende aflevering: woensdag 10 maart (aflevering 11)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.