• 8.985.972 stemmen

My Name Is Earl (2005-2009)

Status: Geannuleerd

Genre: Komedie

Ontwikkeld door: Greg Garcia

Met onder meer: Jason Lee, Ethan Suplee en Nadine Velazquez

Release datum: dinsdag 20 september 2005

Eerst uitgezonden op: NBC (Verenigde Staten)

• Disney+ Bekijk via Disney+

Plot My Name Is Earl

De besnorde aso Earl heeft iets te vaak verkeerde beslissingen genomen in zijn leven. Als hij karma ontdekt, besluit hij een beter leven voor zichzelf af te dwingen door al zijn fouten uit het verleden recht te zetten.

Meningen over My Name Is Earl

Pat Chuli_mm

zaterdag 12 december 2015
My Name Is Earl seizoen 1 Beste aflevering van dit eerste seizoen is i.m.o. "Barn Burner". Zitten enkele erg hilarische fragmenten met Ethan Suplee in, check it out! ..
avatar van Bottleneck

Bottleneck

zondag 17 december 2017
My Name Is Earl seizoen 1 Leuke personages en situaties, vind het wel geinig met die aftandse trailer park setting erbij en de voice over. Snap de vrij lage beoordeling niet zo, zeker als je het vergelijkt met de imdb-score.
avatar van arevee

arevee

dinsdag 4 december 2018
My Name Is Earl seizoen 1 Nah eerder flauw, eerder voorspelbaar, eerder zwak acteerwerk, eerder matige locaties, niet mijn ding. Hier en daar een beter stuk maar al bij al erg matig voor mij.