• 8.985.604 stemmen

Ontwikkeld door: Marc Tortarollo

Met onder meer: Melissa Freeman, Diana Ellington en Ron Knight

Oorspronkelijke taal: Frans

Release datum: woensdag 1 oktober 1986

Eerst uitgezonden op: France 2 (Frankrijk)

Plot Bibifoc

Tommy reist met zijn oom Smokey en diens helpers naar de noordpool. Zogenaamd voor onderzoek, maar in werkelijkheid om op zeehonden te jagen. Wanneer Tommy hierachter komt, laat hij zijn oom achter. Hij ontmoet een jonge zeehond die hij de naam Seabert geeft, en later ook Aura. Vanaf dat moment reizen de drie heel de wereld rond en nemen ze het op voor de dieren. De drie komen regelmatig tegenover stropers, jagers en handelaars in bedreigde diersoorten te staan.

logo tmdbimage

Komt er een Bibifoc seizoen 2?

Meningen over Bibifoc

vrijdag 15 februari 2019
Bibifoc seizoen 1 Seabert - Opening (Dutch) - YouTube Ik moet 6 a 7 jaar geweest zijn toen dit op de buis kwam, maar heb er nog heel levendige herinneringen aan. Die intro-song, weer zo eentje die ik blijkbaar nooit zal vergeten. Dat Studio 100 deze nog niet te pakken heeft voor 'n hedendaagse versie ... Wat intro's betreft, moet je eens kijken (horen) wat ze hier in 't Engels of Frans (beide heel verschillend) hier van gemaakt hebben. Als een tang op een varken in combinatie met de beelden. Seabert "Bibifoc - INTRO (Serie Tv) (1985 - 1986) - YouTube Bibifoc (French Theme Stereo) - YouTube
avatar van hatebreeder

hatebreeder

woensdag 20 februari 2019
Bibifoc seizoen 1 Ook best een leuke tekenfilm die ook hier weer op tvmeter wel er laag wordt beoordeeld.