• 8.985.838 stemmen

Genre: Drama / Horror

Ontwikkeld door: Robert Kirkman

Met onder meer: Patrick Fugit, Philip Glenister en Wrenn Schmidt

Release datum: vrijdag 20 mei 2016

Eerst uitgezonden op: FOX (Verenigde Staten)

Plot Outcast

De jonge introverte Kyle Barnes is zijn hele leven bezeten door demonen. Hij leeft hij als een kluizenaar en houdt zijn vrienden en familie zo ver mogelijk bij zich vandaan. Kyle probeert uit zijn isolement te ontsnappen en langzaam weer zijn leven op te bouwen. Wanneer oude bekende, dominee Anderson, zijn hulp inschakelt bij een nieuwe duiveluitdrijving, gaat Kyle de confrontatie aan met zijn verleden en op zoek naar antwoorden over zijn bezetenheid. Totdat hij achter een geheim komt, dat het einde kan betekenen van het leven op aarde.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

Meningen over Outcast

avatar van DionneDarko

DionneDarko

maandag 13 juni 2016
Outcast seizoen 1 Hahahaha Nick of Simon! Ik heb ook altijd moeite welke naam nu bij wie hoort maar hij lijkt idd erg op Simon. Soms kunnen rare dingen heel storend zijn. Ik had bijvoorbeeld erg veel moeite met die zandkleurige lippen van Dexter. Hoop niet dat de Simon gelijkenis me nu enorm gaat buggen want zit er net helemaal klaar voor om de 2e aflevering te bekijken.

SillyBilly23

woensdag 27 juli 2016
Outcast seizoen 1 Ben deze aan het volgen op Fox. Tot hiertoe nog niet omver geblazen. Eerste aflevering was eng en veelbelovend maar nadien zakte het een beetje in elkaar. Het verhaal blijft me wel intrigeren, ondanks het trage verloop. Blijf mezelf afvragen wat er nu precies aan de hand is, hoe en waarom... Helaas nog veel onbeantwoorde vragen maar ben wel benieuwd hoe de laatste episoden van dit seizoen nog zullen verlopen. Hoofdpersonage Kyle blijft alleszins ook boeiend om naar te kijken.