• 8.254.945 stemmen

Release datum: 19 september 2007

• Amazon Prime Bekijk via Amazon Prime
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Plot Gossip Girl

Gossip Girl vertelt het verhaal van een aantal rijke tieners die leven in de Upper East Side in New York City. Terwijl ze op het punt staan naar de meest belangrijke universiteiten te gaan, gebeuren er allerlei dingen onderling. De grote vragen zijn niet Wwie studeert af met het beste cijfer?, maar eerder: 'Wie heeft het meeste geld, wie doet het met wie, wie is de Queen Bee van het Constance Billard en wie gaat met wie naar het Prom?' Wie kan je beter inlichten over iedereen die er toe doet dan Gossip Girl?

Seizoenen

Komt er een Gossip Girl seizoen 7?

Acteurs en Actrices

Meningen over Gossip Girl

avatar van Boenga

Boenga

zondag 11 oktober 2020
Gossip Girl seizoen 1 - (Potentieel) probleem 1: ik ben hier 40 jaar te oud voor.

- (Potentieel) probleem 2: verkeerde geslacht.

- Probleem 3: een paar miscasts op vlak van leeftijd: onder andere Penn Badgley en vooral Blake Lively
waren echt wel al te oud (21 en 20) om de rollen van16-jarige onschuldige maagden-wiens-eerste-keer-nabij-is te krijgen.

- Probleem 4: die leeftijd zorgt er ook voor dat die pubers dan al net iets te oud ogen om de kinderen van hun ouders in de serie te zijn.

- Probleem 5: behalve een paar degelijke acteurs is er hier en daar ook belabberd acteerwerk. Ed Westwick is bijzonder eenzijdig, en (alweer) Blake Lively is niet capabel om haar puberlachje en tienerspeelsheid echt te doen lijken.

- Probleem 6: de Gossip Girl-website waar alles te lezen en zien valt - is wel een heel goedkoop concept om asap 'alles aan iedereen' bekend te maken.

- Probleem 7: een overdosis aan clichés en voorspelbaarheid.

Maar, maar: Gossip Girl is een bijzonder ontspannende zit voor wie een druk leven heeft, en die na een jachtige dag even in de zetel wil zitten en het verstand op nul zetten.
En na elke aflevering kijk ik weer uit wat er daarna weer zal gebeuren.

Niet zo lang geleden zag ik Deadwood; een serie met veel kwaliteiten, en met vooral een sterke acteurs.
Maar die me geen moment kon boeien.
Gossip Girl, met al z'n tekortkomingen, kan dat wel.

Deadwood 2*.
Gossip Girl 3,5*.
avatar van Boenga

Boenga

zaterdag 17 oktober 2020
Gossip Girl seizoen 2 Helemaal in het vaarwater van seizoen 1. Met de ene aflevering al wat beter dan de andere, en de ene acteur al wat overtuigender dan de andere.

Toch een half sterretje eraf: relatie aan, relatie af, wel verliefd, niet verliefd; en dat altijd binnen datzelfde groepje: het gaat wel eens vervelen...