• 8.985.445 stemmen

La Catedral del Mar (2018)

1 seizoen

Alternatieve titel: Cathedral of the Sea

Genre: Drama

Oorsprong: Spanje

Ontwikkeld door: Albert Sagalés

Met onder meer: Aitor Luna, Pablo Derqui en Jordi Aguilar

Oorspronkelijke taal: Spaans

Release datum: woensdag 23 mei 2018

Eerst uitgezonden op: Antena 3 (Spanje)

Plot La Catedral del Mar

Het verhaal speelt zich af in het Barcelona van de veertiende eeuw. Arnau Estanyol is vastbesloten rijkdom te vergaren, ondanks de zware tegenwerkingen die hij te verduren krijgt. Als baby werd hij ternauwernood door zijn vader gered van een leven als slaaf. Hij groeit op in de oude binnenstad van Barcelona, waar een kathedraal in aanbouw is, en raakt bij de werkzaamheden betrokken. Hij stuit al snel op minachting van de adel en achterdocht van de inquisitie.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

Meningen over La Catedral del Mar

vikingtom

maandag 15 oktober 2018
La Catedral del Mar seizoen 1 Prachtig boek dat mooi is weer verfilmd in de serie.

De Blauwe Rijder_mm

donderdag 28 januari 2021
La Catedral del Mar seizoen 1 Trage serie. De hoofdrolspelers zijn weinig sympathiek

pedro

zaterdag 31 december 2022
La Catedral del Mar seizoen 1 De serie Los Herederas de la tierra was ook gebaseerd op hetzelfde boek, en die vond ik al niet geweldig. Spaanse series zijn bij mij zelden goed en dit was geen uitzondering, het acteren was weer niet geweldig, zoals gewoonlijk........