• 8.978.927 stemmen

Genre: Drama / Mystery

Ontwikkeld door: David Schulner

Met: Dakota Blue Richards, Alexander Aze en Michael Byrne

Datum van release: woensdag 27 februari 2013

Eerst uitgezonden op: ITV (Verenigd Koninkrijk)

Plot Lightfields

In 1944 worstelt een familie, evenals de lokale gemeenschap, om in het reine te komen met de dood van Lucy. Eva vermoedt dat het geen ongeluk was, maar vindt ze enige vorm van bewijs om haar theorie te staven? In 1975 komen er bij Vivian, van wie haar geheugen geleidelijk aan achteruit is gegaan, flarden herinneringen terug. En in 2012 zien we Pip worstelen om de schijn dat ze nooit een zus heeft gehad, hoog te houden.

27 februari 2013 (44 minuten)

Een tragische dood in 1944 zorgt ervoor dat er iets gebeurt in de perceptie van de waarheid gedurende de komende jaren. Zelfs in het heden is het bijna onmogelijk om erachter te komen wat er toen, in 1944, precies gebeurd is. De waarheid blijft verborgen.

6 maart 2013 (44 minuten)

In 1944 is Lucy om het leven gekomen. Het wordt afgedaan als een ongeluk, maar Eve weigert dit te geloven. In 1975 keert het geheugen van Vivien langzaam maar zeker terug. In 2012 keert Pip terug.

13 maart 2013 (44 minuten)

In 1944 doet Harry een schrikbarende ontdekking waardoor hij Eve in een heel ander licht plaatst. In 1975 ontvangt Vivien verontrustende berichten in de nacht. In 2012 maakt Pip zich druk om Lucy. Ze is bang dat Lucy van plan is Luke pijn te doen.

20 maart 2013 (44 minuten)

In 1944 is Albert nog steeds verscheurd van verdriet. Hij geeft hier nu ook aan toe. In 1975 tobt Vivien over de dood van Lucy. In 2012 komt het geheim van Pip aan het licht.

27 maart 2013 (44 minuten)

In 1944 maakt de familie zich klaar om Lightfields voor eens en voor altijd te verlaten. In 1975 en in 2012 komt de waarheid boven tafel en wordt deze voorgoed duidelijk.

avatar van hkoster16

hkoster16

Ik vond de serie erg onsamenhangend. Van de hak op de tak.