ad
  • 8.080.296 stemmen

Trump: An American Dream (2017)

Documentaire | 1 seizoen

Release datum: 9 november 2017

• Netflix Bekijk via Netflix
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Over Trump: An American Dream

Documentaire over Donald Trump in de afgelopen vijf decennia. We volgen zijn leven vanaf zijn opkomst en de bouw van Trump Tower in de jaren 70, de uitbreiding van zijn zakenimperium in de jaren 80, de financiële problemen van de jaren 90 en de uitzonderlijke gebeurtenissen in de 21ste eeuw. Aan de hand van archiefmateriaal en interviews met vrienden, kennissen en critici wordt een beeld geschetst van een vrijpostige zakenman die tegen alle verwachtingen in president van de Verenigde Staten werd.

Acteurs en Actrices

Himself (archive footage)

Alle Media

Meningen over Trump: An American Dream

avatar van Vahnstad

Vahnstad

dinsdag 30 oktober 2018
Trump: An American Dream seizoen 1 Niet super goed. Ik vond dat ik voor de lengte van de documentaire te weinig informatie kreeg. Het was te langdradig en veel te vaak kwamen irrelevante zaken aan bod. Veel van de informatie die dan wel aan bod kwam, was uiteraard wel gekend waar natuurlijk niets mis mee is. Maar ik vond toch dat deze docuserie weinig toevoegde aan de aflevering die ik ooit op Telefacts heb gekeken, terwijl deze toch wel vier keer zo lang was. Verder gewoon te biased tegen Trump. Je kan onmogelijk claimen dat hij niet succesvol is, want hij is verdorie president, en zelfs al is het een oplichter of meestermanipulator zelfs dan nog is het een succesvol persoon. Volgens mij heeft hij het dan ook veel verder geschopt dan zijn vader. En meteen weten we ook waar Trump (terecht) zijn oordeel over de media vandaan haalt.
avatar van Vahnstad

Vahnstad

zondag 25 november 2018
Trump: An American Dream seizoen 1 Je kan onmogelijk claimen dat hij niet succesvol is, want hij is verdorie president, en zelfs al is het een oplichter of meestermanipulator zelfs dan nog is het een succesvol persoon. Volgens mij heeft hij het dan ook veel verder geschopt dan zijn vader. "What's with all these awards? They're always giving out awards. Best fascist dictator, Adolf Hitler."
Succes is relatief.

Trump is Hitler niet.