• 8.978.865 stemmen

Lost in Space (2018-2021)

Sciencefiction | 3 seizoenen

Genre: Sciencefiction

Ontwikkeld door: Matt Sazama, Burk Sharpless, Irwin Allen, Matt Sazama, Burk Sharpless en Irwin Allen

Met onder meer: Toby Stephens, Molly Parker en Maxwell Jenkins

Release datum: vrijdag 13 april 2018

Plot Lost in Space

In het jaar 2046 ontdekt de familie Robinson met het ruimteschip Jupiter 2 een scheur in de ruimtetijd en storten neer op een onbekende planeet. Lichtjaren van de beoogde bestemming verwijderd moeten de Robinsons en andere kolonisten, die met hen zijn gestrand, strijden tegen een vreemde nieuwe buitenaardse omgeving, terwijl ze proberen de planeet te verlaten.

Maureen Robinson

Meningen over Lost in Space

avatar van WB

WB

donderdag 8 maart 2018
Lost in Space seizoen 1 Trailer belooft heel wat. Ben benieuwd hoe dit uitpakt.

maandag 14 mei 2018
Lost in Space seizoen 1 zojuist verlengd voor een 2e seizoen

Nosferu

zaterdag 5 mei 2018
Lost in Space seizoen 1 De eerste 2 - 3 afleveringen waren nog wel te doen. Maar wat al eerder gezegd is, Parker Posey verpest echt voor mij de totale serie. Een slecht geschreven rol en zeer slecht geacteerd. Ik irriteer me er enorm aan. Ik ga het seizoen wel afkijken, maar hoop eigenlijk elke aflevering dat zij dood gaat, dan is de serie wel vol te houden...

Nico Luckerhof

dinsdag 17 april 2018
Lost in Space seizoen 1 Een paar afleveringen gezien, en inderdaad begon redelijk goed maar nu verder gekeken, niet veel aan zelfs behoorlijk kinderachtig en de vertolkingen zijn ook niet om over naar huis te schrijven. Matige special effects, als je daar nog over kan spreken, en een decor die doet denken aan Star trek uit de jaren 70. Dus voor mij niet interessant.