• 8.233.041 stemmen

Gypsy

Gypsy seizoen 2?

Zal er een seizoen 2 beschikbaar komen voor de tv-serie Gypsy? Als dit daadwerkelijk gebeurt, weten we zeker dat MovieMeter dit jou als eerste kan laten weten! Volg ons en de community om de laatste updates te krijgen over een eventueel nieuw seizoen van Gypsy.

Het laatste bij ons bekende seizoen van Gypsy (Seizoen 1) dateert van 2017.

Gypsy Updates

Heb je zelf nieuws over een nieuw seizoen (seizoen 2) van Gypsy? Weet jij meer? Of heb je iets in de community gehoord over Gypsy seizoen 2 en hier iets over te zeggen? Neem dan contact met MovieMeter op of leg hier een nieuwe tekst voor.

Gypsy Serie Informatie

Gypsy is een Drama / Thriller-serie uit 2017. Het is geregisseerd door Scott Winant met onder meer de acteurs Naomi Watts, Billy Crudup en Sophie Cookson .

Jean Halloway is een therapeute uit Manhattan, New York. Haar leven lijkt perfect; ze heeft een goedlopende praktijk en is getrouwd met Michael. Jean houdt er echter intieme en gevaarlijke relaties op na met de mensen uit de levens van de patiënten die ze behandelt. De grenzen tussen haar privé- en professionele leven beginnen te vervagen en ze belandt in een wereld waar de krachten van lust en realiteit op een desastreuze manier dreigen te botsen.

De beoordeling van de serie is volgens MovieMeter 3,38 met in totaal 30 stemmen. De serie heeft momenteel 1 seizoen.