Mijn Series +

Gypsy - Seizoen 1 (2017)

Drama / Thriller

ontwikkeld door Lisa Rubin
met Naomi Watts, Billy Crudup en Sophie Cookson

Jean Halloway is een therapeute uit Manhattan, New York. Haar leven lijkt perfect; ze heeft een goedlopende praktijk en is getrouwd met Michael. Jean houdt er echter intieme en gevaarlijke relaties op na met de mensen uit de levens van de patiënten die ze behandelt. De grenzen tussen haar privé- en professionele leven beginnen te vervagen en ze belandt in een wereld waar de krachten van lust en realiteit op een desastreuze manier dreigen te botsen.

1. The Rabbit Hole
  8. Marfa
  9. Neverland
  10. Black Barn
avatar van 3 2 1 cut
Bij mij gaan altijd alle registers open als Naomi Watts in beeld verschijnt. Ik laat alles vallen en kan alleen maar kijken. Wat een vreselijk mooie vrouw. Nu nog proberen om de serie inhoudelijk ook te volgen. Moeilijk, moeilijk...

avatar van Donkerwoud
Ja, ik zie haar ook graag. De opzet van de serie klinkt ook intrigerend; ik mis nog een 'The Sopranos' of 'Mad Men' met een foute vrouw.

avatar van Robbie.T.
Hier ben ik ook erg benieuwd naar. Vanaf vandaag beschikbaar op Netflix. Gaat op mijn 'to watch list'! Mocht iemand de serie gezien hebben straks, laat vooral een recensie achter: ik ben erg benieuwd.

avatar van tattoobob
Net 2 afleveringen gekeken.....wel aardig.
Tis nog niet echt heel spannend allemaal maar mijn gevoel zegt dat dat nog gaat komen.

En Watts is een mooie vrouw waar nog niet aan gesleuteld is en ze speelt top.

Een serie die wel het kijken waard is.....maar je moet wel van dit genre houden.

avatar van eppo349
Tot nu toe (3 afleveringen) veel onderhuidse spanningen. Genoeg om te blijven kijken.

avatar van eppo349
Om uiteindelijk te eindigen in een hoop onrealistisch gedoe van mensen die om elkaar heen draaien....

Alle afleveringen gezien. Schitterend!

avatar van tattoobob
Aflevering 6 gehad.....erg onder de indruk van Watts.

Aardige serie met uiteraard een uitstekende rol van Naomi Watts (ze draagt het geheel met gemak). Eem origineel verhaal dat wel te lang door gaat en het einde is in vergelijking met de rest van de serie te afgeraffeld.

avatar van tattoobob
Erg jammer....vond het een boeiende serie met puik acteerwerk van o.a Watts.

Joeri_000
Interessante serie, leuk concept en een mooie rustige opbouw.

avatar van joy4ever
Een bijzonder boeiende serie. Watts speelt ijzersterk. En wat een prachtige vrouw is het toch.. Ik vind de menselijke psyche sowieso erg interessant en als dat wordt gecombineerd met relationele problemen dan heb je mijn aandacht. Vooral hoe mensen omgaan met het gedrag van een kind, van een partner. Wat doe je? Hoe ver ga je? Aflevering 7 is wel de sterkste van dit eerste en helaas gelijk laatste seizoen. Hoewel het verhaal wel redelijk af is vond ik. Al met al een dikke aanrader.

avatar van thomzi50
Gaat het tempo na de eerste aflevering wat omhoog? Die zag ik gisteravond, inhoudelijk best intrigerend, maar mijn hemel, het ging allemaal wel erg traag en vond veel dialogen bovendien stroef.

avatar van Threeohthree
Neen. Tempo blijft ontzettend traag, al wordt het allemaal wel net even wat spannender tegen het einde (om vervolgens als een nachtkaars uit te gaan).

avatar van thomzi50
Dank. Dan richt ik me op andere series, want mijn hemel wat vond ik het traag.

avatar van Blair Waldorf
Geweldige serie die helaas geen vervolg krijgt. Idee is mooi en uitdagend uitgewerkt.
Naomi Watts is mijn favoriete actrice, maar ook Sophie Cookson is hier geweldig.
Beiden hebben ook een mooie chemistry met elkaar. Mis hem niet deze serie.